​معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: همزمان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان دولت در سال جاری، از 7 پروژه رفع و اصلاح نقاط پرتصادف محورهای ارتباطی استان با 180 میلیارد ریال اعتبار بهره برداری شد.

بهره برداری از 7 پروژه ایمن سازی راههای پرتصادف گلستان در هفته دولت

به گزارش گلستان ۲۴؛ "غلامرضا بیکی" روز یکشنبه در حاشیه بهره برداری از این پروژه ها با حضور مسوولان ارشد استان در مصاحبه با پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل متبوع افزود: این پروژه ها شامل رفع و اصلاح نقاط پرتصادف روستای سید میران (تقاطع جاده قدیم و روستا)، تقاطع روستای گناره و تقاطع روستای نومل در محدوده شهرستان گرگان، رفع و اصلاح نقطه پرتصادف پارکینگ اول جنگل گلستان در محدوده شهرستان گالیکش و رفع و اصلاح نقطه پرتصادف بریدگی خروجی کمربندی علی آباد کتول می شود.

به گفته وی، رفع و اصلاح نقطه پرتصادف روستای قره قاچ در محدوده شهرستان رامیان و رفع و اصلاح نقطه پرتصادف بلوار یوسف آبادگنبد کاووس نیز از پروژه های دیگر است.

براساس دستورالعمل های سال 95 تعداد 48 نقطه پرتصادف در استان شناسایی شده که تمام این نقاط با تابلوهای مخصوص این نقاط به رنگ سبزفسفری آشکارسازی و 9 نقطه برطرف و بقیه براساس اعتبارات ابلاغی سالیانه نیز، رفع و اصلاح  خواهد شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار