سرپرست جمعیت هلال احمر گلستان از انجام ۱۹۹ ماموریت امداد و نجات و امدادرسانی به ۷۵۵ حادثه‌دیده توسط نجاتگران استان گلستان در ماه گذشته خبر داد.

نجات و امدادرسانی به ۷۵۵ حادثه‌دیده توسط نجاتگران گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر گلستان؛ فرهاد میقانی گفت: در مرداد ماه سال جاری ۴۹۸ نیروی عملیاتی در قالب ۲۲۹ تیم امدادی به ۱۹۹ حادثه پوشش امدادی دادند.

سرپرست جمعیت هلال احمر گلستان افزود: در این بازه زمانی حوادث جاده ای و سوانح ترافیکی با ۱۴۸ مورد بیشترین تعداد حادثه را شامل شده است و سایر موارد مربوط به حوادث شهری ۲۶ مورد، خدمات حضوری ۱۳ مورد، کوهستان ۶ مورد، دریایی ساحلی دو مورد، ریزش آوار یک مورد، سیل و آبگرفتگی یک مورد و مناسبتی یک مورد می باشد.

وی ادامه داد: از ۷۵۵ حادثه دیده در ماه گذشته ۳۱۰ نفر مصدوم شدند که ۱۶۶ نفر آنها توسط هلال احمر استان انتقال داده شده است.

سرپرست جمعیت هلال احمر گلستان تصریح کرد: در مرداد ماه گرگان با ۴۹ مورد حادثه، کردکوی با ۳۸ مورد و مینودشت با ۲۴ مورد بیشترین حوادث استان را پوشش داده اند.

میقانی بیان کرد: در پایگاه امداد و نجات کردکوی با ۲۸ مورد حادثه، در توسکستان با ۲۲ مورد و در پایگاه امداد و نجات سه راهی گالیکش ۲۱ مورد حادثه بیشترین مواردی بوده که نجاتگران جمعیت هلال احمر گلستان در ماه گذشته پوشش دادند.

وی گفت: در این ماه برای پوشش امدادی حوادث ۱۹۷ بار از آمبولانس ها، ۱۸ بار از خودری نجات و ۹ بار از خودروهای کمکدار استان استفاده شده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار