مدیر آموزش‌ و پرورش گالیکش از کسب عنوان برتر استان گلستان توسط فرهنگیان مرکز یادگیری ابن سینا گالیکش، خبر داد.

کسب عنوان برتر استان توسط فرهنگیان گالیکش

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما، مهدی خسروی در گفتگو با خبرنگار ما، گفت: در ارزیابی سالانه مراکز مشکلات ویژه یادگیری استان گلستان در سال تحصیلی 99 – 98 صورت گرفت مرکز آموزشی مشکلات ویژه یادگیری ابن سینا شهرستان #گالیکش موفق به کسب رتبه برتر در بین مراکز مشکلات یادگیری استان شد.

وی افزود: مهمترین مشکل پیش رو جذب کمک‌های مالی برای اهداف آموزشی مرکز است.

خسروی اضافه کرد: مرکز ابن سینا در سال 1396 افتتاح گردید و در حال حاضر 4 نیروی رسمی آموزش و پرورش در آن مشغول خدمات رسانی به دانش آموزان دختر و پسر دوره اول و دوم ابتدایی شهرستان هستند.

وی افزود: تاکنون دانش آموزانی از سطح شهر گالیکش، روستاهایی همچون فارسیان، قانجق شهرک، آق قمیش، ینقاق، قلی تپه و آب پران، میرزاپانگ از خدمات ارائه شده استفاده نموده اند. این خدمات شامل برگزاری تست تخصصی هوش و سایر تست‌های تخصصی حوزه مربوط به آموزش و یادگیری، ارزیابی مواد درسی، انجام آموزش به صورت انفرادی و به صورت آموزش هفتگی در حال خدمات رسانی به دانش آموزانی هستند که در یک یا چند درس از جمله خواندن و نوشتن و ریاضی دچار ضعف هستند.

وی هزینه دریافتی برای هر جلسه را مبلغ 8 هزار تومان عنوان نمود که دانش آموزان می‌توانند پس از معرفی توسط آموزشگاهی که در حال تحصیل هستند از این خدمات دولتی بهره‌مند شوند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار