سخنگوی تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: مهران شاهین‌طبع برای یکسال دیگر قرارداد سرمربی‌گری خود را با این تیم تمدید کرده است.

شاهین طبع یک سال دیگر سرمربی شهرداری گرگان است / تلاش کادر فنی استفاده از ترکیب بازیکنان بومی و ملی است

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما ؛ آرش فولادیان مسئول روابط عمومی و بین الملل شهرداری گرگان وس خنگوی تیم بسکتبال شهرداری در نشست خبری اظهارداشت: بعد از اعلام پایان لیگ بسکتبال بدون معرفی تیم قهرمان یا نماینده ایران در بازی‌های آسیایی، حواشی به وجود آمد که کادر فنی تیم شهرداری گرگان نیز پیگیر مطالبات این تیم و بسکتبال دوستان گرگانی شدند.

فولادیان گفت: اخیرا دعوتنامه رسمی از سوی رئیس فدراسیون بسکتبال برای شهردار گرگان ارسال شده بود و پیرو آن روز گذشته با حضور دکتر دادبود در فدراسیون این جلسه برگزار شد که جلسه خوبی بود و نظرات دو طرف هم مطرح و توافقاتی برای تیم‌داری شهرداری گرگان در فصل جدید لیگ برتر بسکتبال صورت گرفت.

سخنگوی بسکتبال شهرداری گرگان بیان داشت: برهمین اساس قرارداد سرمربی‌گری مهران شاهین‌طبع برای یک سال دیگر تمدید شد و مذاکراتی هم با بازیکنان انجام شده است.

وی با بیان اینکه همه لیست‌های منتشر شده در فضای مجازی در حد گمانه‌زنی است، گفت: خواسته شهردار حفظ ترکیب کادرفنی و بازیکنان سال گذشته است اما برخی بازیکنان از تیم‌های دیگری هم پیشنهاد دارند و باید دید در نهایت چه تصمیمی گرفته می‌شود.

فولادیان با اشاره به بودجه 6 میلیارد تومانی تیم بسکتبال شهرداری گرگان بیان داشت: همه مطالبات کادرفنی و بازیکنان برای فصل گذشته پرداخت شده و مشکلی در زمینه تمدید قرارداد وجود ندارد.

وی درباره استفاده از بازیکنان خارجی گفت: باید منتظر تصمیم فدراسیون باشیم که اجازه به‌کارگیری بازیکن خارجی را در لیگ امسال می‌دهند یا نه. در عین حال تلاش کادر فنی استفاده از ترکیب بازیکنان بومی و ملی است.

سخنگوی بسکتبال شهرداری گرگان یادآور شد: سال گذشته استاندار گلستان به تیم شهرداری گرگان کمک کرد و امسال هم اگر بنا باشد کمکی به تیم بسکتبال شهرداری گرگان شود حتما از آن استقبال می‌کنیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار