رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان از خرید تجهیزات پزشکی جدید مانند تانک اکسیژن، دستگاه اکسیژن ساز و دستگاه های سی تی اسکن طی شیوع کرونا برای بیمارستان های استان خبرداد.

مراکز درمانی گلستان به تجهیزات پزشکی جدید مجهز شدند

به گزارش گلستان ۲۴؛ عبدالرضا فاضل در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: با توجه به رعایت پروتکل ها به نظر می رسد که تا ماه آینده شرایط باثباتی در استان خواهیم داشت.

وی افزود: زدن ماسک با توجه به بازگشایی مدارس و شلوغی خیابان ها باید تبدیل به یک فرهنگ شود و امیدواریم که با رعایت دستورالعمل های بهداشتی مشکلی ایجاد نشود.

فاضل بیان کرد: تا روز پنج شنبه (۱۳ شهریور) ۱۷ کودک در بیمارستان های طالقانی گرگان و گنبدکاووس بستری بوده که هیچ کدائم علائم حادی ندارند.

وی با اشاره به خرید تجهیزات جدید اضافه کرد: چهار دستگاه اکسیژن سازی و چند تانک اکسیژن خریداری شده و در ماه های آینده هم تانک های جدید تهیه خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان اظهارکرد: دستگاه سی تی اسکن جدید هم در بیمارستان های کلاله و شهید مطهری و پیامبر اعظم گنبدکاووس نصب شده و در بیمارستان های طالقانی تا هفته آینده و در بیمارستان مینودشت، آق قلا و بندرترکمن هم تا اواخر مهر نصب خواهد شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار