بیکی از توزیع یک هزار بسته گوشت بین خانواده های نیازمندان استان گلستان خبر داد.

توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت بین خانواده های نیازمندان گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ «مهدی بیکی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: در شرایط کرونایی امروز نباید از بسیاری خانواده هایی که دستخوش شرایط اقتصادی و فشارهای معیشتی شده اند غفلت کرده کمک به همنوعان و انفاق در راه خداوند مورد تاکید قرآن و آموزه های دینی است و علاوه بر آن فرهنگ مهمان نوازی و جوانمردی ایرانیان نیز مزید بر علت است که ما فرهنگ کمک های مومنانه را در جامعه گسترش دهیم.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان افزود: بیش از یک هزار بسته گوشت اهدایی از سوی برنامه «سمت خدا» در بین نیازمندان استان توزیع شد.

 

وی اظهارداشت: این بسته ها بیشتر بین محلات حاشیه و برخی از روستاهای کم برخوردار شهرستان گرگان و همین طور شهرهای انبارالوم و کردکوی و روستاهای تابعه آن توزیع شده است.

 

بیکی خاطرنشان کرد: این نوع کمک ها که از سوی خیرین و علاقمندان به فرهنگ انفاق صورت می گیرد علاوه بر آن که موجب کمک به خانواده های نیازمند می شود، باعث می شود که فرهنگ دستگیری از نیازمند و انفاق در راه خدا را بین مردم جامعه نهادینه کند.

 

وی افزود: نحوه توزیع این بسته ها به کمک رابطین کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان صورت گرفته است که در اسرع وقت و در یک فاصله زمانی کوتاه بسته های گوشتی را به دست نیازمندان رسانده اند.

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار