معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش گلستان گفت: همه تلاش ما آموزش با کیفیت به دانش آموزان در کنار اجرای سختگیرانه پروتکل‌های بهداشتی در مدارس است.

آموزش با کیفیت در کنار اجرای سختگیرانه پروتکل‌های بهداشتی در مدارس

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از فارس از گنبدکاووس، ابراهیم حاجیلری شامگاه شنبه در جمع مدیران مدارس این شهرستان اظهار کرد: تلاش داریم تا از این فضای ناخواسته و  تحمیلی ویروس کرونا در راستای رشد و پختگی دانش‌آموزان استفاده کرده و آن بخش از وظایف دانش‌آموزی که در سال‌های گذشته کمتر پرداخته شده به آن پرداخته شود.
وی با اشاره به شرایط خاص سال تحصیلی جدید تصریح کرد: همه تلاش ما آموزش با کیفیت به دانش آموزان در کنار اجرای سختگیرانه پروتکل‌های بهداشتی در مدارس است.
معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش گلستان با بیان اینکه تفاوت اصلی آموزش امسال نسبت به سال‌های گذشته، آموزش مجازی و حضوری در کنار هم است، ادامه داد: به همه محدودیت‌ها و چالش‌های ایجاد شده توسط ویروس کرونا فرصتی ایجاد شده تا همکاران فرهنگی بتوانند در راستای مهارت حرفه‌ای خود بسته‌های آموزشی الکترونیک تولید کرده و دانش آموزان به شایستگی این آموزش‌ها را دریافت کنند.

* هیچ مدرسه‌ای در سطح استان گلستان بدون معلم نبوده است/ در کنار آموزش حضوری بسته‌های آموزشی مجازی فراوانی در همه مقاطع تولید شده که تکمیل‌کننده آموزش خواهد بود
وی خاطرنشان کرد: هدف ما با آموزش‌های مجازی و حضوری ایفای نقش دانش‌آموزان در خودیادگیری، خودخوانی و خودمدیریتی بوده و خانواده‌ها نقش برجسته‌تری در کنار فرزندان خود در رشد همه جانبه تحصیلی آنها داشته باشند.
حاجیلری با اشاره به اینکه هیچ کلاسی بدون معلم نخواهد بود، گفت: در تمام مدارس نیروی‌های انسانی ما در کلاس‌ها مشخص شده و هیچ مدرسه‌ای در سطح استان بدون معلم نبوده و در کنار آموزش حضوری بسته‌های آموزشی مجازی فراوانی در همه مقاطع تولید شده که تکمیل‌کننده آموزش خواهد بود.
وی بیان داشت: تنوع بسته‌های آموزشی تولید شده به قدری بوده که دانش‌آموزان بتوانند بسته به جذابیت و شرایط مطلوب آن را انتخاب کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار