بیکی اسامی نفرات برتر برگزیده مسابقه مجازی «برکه برکت» را اعلام کرد.

اعلام اسامی نفرات برتر برگزیده مسابقه مجازی «برکه برکت»

به گزارش گلستان ۲۴؛ «مهدی بیکی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: ترویج فرهنگ غدیر، ترویج انتخاب مسیر صلاح جامعه است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان افزود: غدیر چشمه سار معرفت است، مسیری است که بشریت را به قله های کمال هدایت می کند.

 

وی اظهارداشت: هر چه ما درباره معارف و حقابق این روز تبلیغ کنیم، وجدان های سلیم بیدارتر می شوند و معارف حقه روشن تر می شود.

 

بیکی ادامه داد: پیوند نوجوانان و جوانان به معارف غدیر ضروری است تا آنان در یک فضای آزاد اندیشانه درباره آن تفکر کنند.

 

وی با بیان اینکه پیوند اذهان نوجوانان و جوانان به مکتب غدیر می تواند سیره اهل بیت(علیهم السلام) در جامعه را گسترش دهد، افزود: برگزاری مسابقه برکه برکت با هدف توجه نسل جوان به فرهنگ غدیر و همین طور با توجه به ایام کرونا، مشارکت دادن جوانان در پاسداشت این روز تاریخی مذهبی است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان تصریح کرد: استفاده از قالب های هنری و ادبی در برگزاری این مسابقه به ما کمک کرد تا مشارکت خوبی را در برگزاری این مسابقه مجازی داشته باشیم.

 

بیکی اظهارداشت: این مسابقه در سه بخش فیلم موبایلی، دلنوشته و نقاشی برگزار شد که 593 اثر به دبیرخانه ارسال شد و پس از داوری 19 اثر برگزیده انتخاب شدند.

 

وی با اشاره به نفرات برگزیده بخش نقاشی مسابقه برکه برکت (عید غدیر) ستاد هماهنگی کانونهای فرهنگی هنری مساجد استان گلستان، گفت: در گروه سنی 5 الی 7 سال، حلیا رفیع نژاد، فاطمه فرزین مقدم، محمد ملک و مهران حاجیلری از گرگان رتبه های برتر این گروه سنی را کسب کردند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان ادامه داد: در گروه سنی 8 الی 12 سال، یسنا امیری، محمدخان عبدال، سوگند ساورسفلی، مهدیه وزیری، حسنا حدادی و رضا نجفی برگزیده بخش نقاشی مسابقه برکه برکت شدند.

 

بیکی با اشاره نفرات برگزیده بخش فیلم موبایلی این مسابقه، گفت: در این بخش فاطمه طالبی، جواد ممشلی، حسن بهرامی و علی میردار حائز رتبه شدند.

 

وی خاطرنشان کرد: در بخش دلنوشته در گروه سنی 8 تا 13 سال نیز پویا پوراسماعیل از استان خوزستان و در گروه سنی 14 سال به بالا مریم و ملیحه ذوالفقاری نسب از خراسان رضوی، سهیلا جعفری گزافی از کرمانشاه و آمنه خضری از تهران برگزیده این بخش مسابقه برکه برکت شدند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار