بیکی از برگزاری مشابقه نقاشی «شوق رضا» همزمان با دهه کرامت از سوی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان گلستان خبر داد.

مسابقه نقاشی «شوق رضا» در گلستان برگزار می شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ «مهدی بیکی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: با توجه به گسترش ویروس کرونا در کشور و عدم امکان برگزاری تجمعات مردمی در مساجد برای برپایی جشن های رضوی، لازم است مسابقاتی در بستر فضای مجازی طراحی شود تا بتوانیم مشارکت عمومی بالایی در پاسداشت دهه کرامت داشته باشیم و هم دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کنیم.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان افزود: مسابقه نقاشی «شوق رضا» در قالب نقاشی و با موضوع زیارت برای کودکان، ذائقه نوجوانان را در ایام دهه کرامت شیرین نگه می دارد و می تواند بین زیارت اهل بیت (علیهم السلام) با شاکله نوجوانان و نونهالان پیوندی ایجاد کند.

 

وی با بیان اینکه فرمت برگزاری این مسابقه بسیار آسان و راحت است و زمینه مشارکت نوجوانان را بالا می برد، اظهارداشت: مسابقه نقاشی «شوق رضا» اندیشه های دینی نوجوانان را با موضوع زیارت به تصویر می کشد.

 

بیکی با اشاره به شرایط شرکت در این مسابقه، گفت: این مسابقه ویژه دختران و پسران 5 تا 12 سال است و موضوع نقاشی باید مرتبط با زیارت امام رضا (علیه السلام) باشد.

 

وی افزود: علاقمندان تا (14 تیر) می توانند آثار خود را به ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان ارسال کنند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان خاطرنشان کرد: به 10 نفر از برگزیدگان این مسابقه به رسم یادبود هدایایی اهدا می شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار