امام جمعه شهرستان علی آباد کتول ضمن تقدیر از اقدامات قاطعانه پلیس در مقابله با هنجارشکنان، گفت: برخورد قاطع با اراذل و اوباش، مطالبه ای عمومی است.

برخورد قاطع با اراذل و اوباش، مطالبه ای عمومی/ حضور مقتدرانه پلیس در جامعه، امنیت آفرین است

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از پایگاه خبری پلیس، حجت الاسلام "سید مهدی مهدی نژاد" ضمن قدردانی از زحمات شبانه روزی کارکنان انتظامی استان و شهرستان علی آباد کتول، اظهار داشت: اقدامات موفقیت آمیز و حضور مقتدرانه پلیس در مأموریت‌های مختلف، از جمله تامین نظم و امنیت مراسم های دهه اول محرم بدون هیچ گونه دسیسه و اتفاقی در این شهرستان، افتخاری است که تنها در سایه الطاف الهی و اخلاص این نیروی پرتلاش رقم خورده است.

امام جمعه علی آباد کتول با بیان اینکه حضور مقتدرانه نیروی انتظامی در سطح جامعه امنیت آفرین است، افزود: برخورد قاطع و قانونی با اراذل و اوباش از مهمترین مطالبات مردم و مسئولان از پلیس بوده و برخورد با اینگونه افراد، مطالبه ای عمومی است.

وی با تاکید بر لزوم حمایت سایر دستگاه ها از نیروی انتظامی در برخورد با هنجارشکنان، خاطرنشان کرد: آرامش و امنیت موجود در جامعه مرهون فداکاری، تلاش، برنامه ریزی و خدمت صادقانه پلیس و سایر دستگاه های متولی امنیت است.

سربلندی ناجا در پیشگاه خداوند متعال حاصل تلاش بی منت و صادقانه است

امام جمعه شهرستان علی آباد کتول با اشاره به تلاش بی وقفه ناجا در حوزه های مختلف، تصریح کرد: امروز پلیس، بی منت در حال خدمت رسانی به مردم بوده و اقتدار نیروی انتظامی نتیجه همین تلاش جهادی و آمادگی در میدان عمل است.

حجت الاسلام مهدی نژاد تصریح کرد: خدمت به مردم ولایتمدار در نظام مقدس جمهوری اسلامی نعمت بزرگی است که نصیب کارکنان ناجا شده و باید همواره قدردان آن باشند.

وی با اشاره به برقراری نظم و امنیت برای شهروندان که اصلی ترین هدف و ماموریت نیروی انتظامی است، گفت: آنچه که مردم از نیروی انتظامی انتظار دارند برقراری امنیت و خوش اخلاقی در برخورد با مردم است که الحمدالله کارکنان نیروی انتظامی ضمن تامین امنیت در مراسم های مختلف و شب و روز در برخورد با مردم هم خوش اخلاق هستند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار