دبیر ستاد انتخابات استان گفت: فرمانداران 4 حوزه انتخابیه غرب استان با مرکزیت شهرستان کردکوی تعامل و همگرایی بسیار خوبی دارند و امیدورایم با برنامه ریزی های انجام شده و اقدامات صورت گرفته انتخاباتی بدون چالش و مشارکت خوب برگزار کنیم.

تعامل و همدلی، برگزاری انتخاباتی سالم با مشارکت حداکثری را رقم خواهد زد
به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط عمومی دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری گلستان، حمیدرضا ملک حسینی صبح امروز یکشنبه 16 شهریورماه، در نشست هماهنگی با فرمانداران غرب استان گفت: مر قانون مبنای همه تصمیمات و تعاملات اعضای هیات های اجرایی برای برگزاری انتخاباتی پرشور و رقابتی بدون حاشیه باشد.
وی افزود: تعامل بر مبنای قانون و رعایت حدود اختیارات در همکاری ها هیات های نظارت از اهمیت ویژه ای برخوردار است و فرمانداران به عنوان روسای حوزه انتخابیه شهرستان های خود به این نکته مهم در راستای برگزاری انتخاباتی بدون چالش دقت کافی نمایند.
دبیر ستاد انتخابات استان با اشاره به رویکرد جدید تبلیغات انتخابات گفت: کاندیدای محترم در جلسه ای با حضور اعضای ستاد انتخابات استان در زمینه تبلیغات انتخاباتی توجیه شده اند و تعهدنامه کتبی را امضا کرده اند که ستاد انتخاباتی نداشته باشند و از چاپ بروشور به منظور انتقال ویروس کرونا خودداری نمایند و لازم است فرمانداران با حساسیت این موارد را پیگیری نمایند.
در ادامه این نشست فرمانداران غرب استان مشکلات و کمبودهای خود از جمله مباحث مالی و اعتباری، رعایت موارد مورد تاکید بهداشتی و افزایش شعب در راستای کاهش تجمعات انتخاباتی را بیان نمودند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار