فرمانده سپاه نینوا گلستان:

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: خدمت به مردم عین پاسداری از انقلاب است و ان شا الله تا پایان سال پروژه های دیگری در راستای خدمت رسانی افتتاح خواهیم کرد.

خدمت به مردم را عین پاسداری از انقلاب می دانیم / مدارس محل تعلیم و تربیت آینده سازان کشور است

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما؛ سردارعلی ملک شاهکوهی درمراسم افتتاح مدرسه روستای مرزی کرند گنبد کاووس، اظهار کرد: مدارس ما درهر نقطه ای باید به معنی واقعی کلمه محل تعلیم و تربیت فرزندان این آب و خاک باشد و درجهت ارتقاء سطح علمی نسل آینده کشور گام بردارد.

وی افزود: متاسفانه استان ما در برخی زمینه ها از مسیر پیشرفت عقب است و باید تا جایی که توان داریم برای توسعه مناطق محروم گلستان بکوشیم.

فرمانده سپاه نینوا گلستان تصریح کرد: فرزندان عزیز اگر کرند یک منطقه مرزی است و شما در کنار خود مرزبانان غیور ایران اسلامی را می بینید بدانید فردای این کشور از آن شماست و همه وظیفه داریم از میراث گرانبهای شهدا حراست کنیم.

 وی بیان کرد: بر اصل معتقدیم که خدمت به مردم عین پاسداری از انقلاب است و ان شا الله تا پایان سال پروژه های دیگری در راستای خدمت رسانی افتتاح خواهیم کرد.

ملک شاهکوهی با بیان اینکه تاکنون 31کلاس در قالب 15مدرسه با مشارکت خیرین ساخته ایم، گفت:  قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه نینوا مدرسه ای که امروز همزمان با آغاز سال تحصیلی افتتاح شده را 8 ماهه ساخته است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار