معاون سیاسی و اجتماعی استاندار گلستان با یادآوری در پیش بودن دور دوم یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: آماده برگزاری انتخابات سالم، بدون نقص و همراه با حفظ سلامت حداکثری در حوزه انتخابیه غرب استان هستیم.

معاون سیاسی استاندار گلستان: آماده برگزاری انتخابات بدون نقص هستیم

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایرنا، عبدالرضا چراغعلی یکشنبه در چهاردهمین جلسه شورای اطلاع رسانی گلستان اظهار داشت: زیرساخت‌های معمول در ۲۴۴ شعبه اخذ رای شهرستان های ترکمن ،گمیشان ،بندرگز و کردکوی پیش‌بینی شده است و علاوه بر تجهییزات معمول، اقلام پیشگیرانه و بهداشتی مورد نیاز شعب به شهرستان ها ارسال شد و تنها دغدغه موجود حفظ فاصله گذاری اجتماعی در محل های اخذ رای است.
معاون سیاسی استاندار گلستان افزود: با پیش‌بینی عوامل اجرایی کافی، فضای گسترده و مناسب و حتی خط کشی لازم بستر فاصله‌گذاری اجتماعی را آماده کردیم و امیدواریم این رویه با همکاری مردم و دیگر دست اندرکاران انتخابات به شکل مطلوبی پیاده شود.
وی ضمن گلایه از برخی رفتارهای طرفداران دو کاندید حاضر در دور دوم انتخابات در رعایت نکردن موازین قانونی و پروتکل‌های بهداشتی اظهار داشت: در این مرحله بر اساس قانون تبلیغات صرفاً در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی مجاز است و در صورت اصرار به نصب بنر یا پوستر این کاندیداها و طرفداران آنها مجاز به نصب تبلیغات در فضای تعیین شده از سوی شهرداری هستند.

رییس شورای اطلاع رسانی گلستان گفت: به کاندیداها تذکر داده شد که در تبلیغات موارد قانونی از جمله دغدغه بهداشتی مربوط به کرونا را مد نظر داشته باشند زیرا همه فعالیت کاندیداها و طرفداران آنها رصد و در صورت اثبات تخلف، تصمیم مقتضی اتخاذ خواهد شد.

به گزارش ایرنا، روز گذشته چند اجتماع انتخاباتی در شهرستانهای غرب استان گلستان بدون رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی کرونا برگزار شد.
چراغعلی با اشاره به در پیش بودن هفته دفاع مقدس همچنین اظهار داشت: برگزاری نمایشگاه مجازی جهت ارائه خاطرات عکس و آثار ایثارگران در اولویت اصلی برگزار کنندگان مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس قرار دارد.

معاون سیاسی استاندار همچنین از اجرای تمهیدات پیشگیرانه توسط هیئات مذهبی گلستان در دهه اول محرم تشکر کرد و گفت: امیدواریم این رویه تا پایان ماه محرم و صفر در سراسر استان استمرار داشته باشد.

ضرورت نظارت بر مدارس و رصد اجرای ملاحظات بهداشتی توسط مردم و دستگاه‌های نظارتی، تشکر از فعالیت سمن‌های مردمی در اجرای پویش همدلی محرم و کمک به نیازمندان؛ پیگیری اجرای بند چ ماده ۳۷ قانون بودجه با موضوع هزینه کرد دستگاه‌های اجرایی برای معرفی اهداف و دستاوردهای سازمان‌ها از طریق صدا و سیمای مرکز گرگان دیگر مباحث مطرح شده در جلسه شورای اطلاع‌رسانی استان بود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار