حجت الاسلام قاسمی از پلمپ ۵ مرکز غیرمجاز جمع آوری ضایعات در گلستان خبر داد.

پلمپ ۵ مرکز غیرمجاز جمع آوری ضایعات در گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط عمومی دادگستری گلستان، حجت الاسلام «مهدی قاسمی وناجمی» در جلسه کارگروه پیشگیری از سرقت استان گفت: بر اساس مصوبه جلسه قبلی این کارگروه پلیس اماکن همه مراکز خرید و فروش ضایعات استان را رصد و  5 مرکز غیرمجاز جمع آوری ضایعات را پلمپ کرد.

 

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گلستان افزود: همچنین مراکز خرید و فروش موظفند مشخصات فروشنده و آدرس او را در دفتر یادداشت کنند تا اگر اموال دزدی در بین ضایعاتی که می خرند وجود داشت ردیابی و شناسایی سارق فراهم شود.

 

وی تاکید کرد: اگر اموال سرقتی در مراکز خرید ضایعات کشف شود که مشخصات فروشنده آن در دفتر ثبت نشده باشد خود صاحبان مراکز به عنوان سارق معرفی خواهند شد.

 

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گلستان از شناسایی مناطقی که در دو سال اخیر بیشترین سرقت در آن ها ثبت شده خبر داد و گفت: دادستان ها با تهیه نقشه مناطق پرخطر از نظر سرقت، با همکاری دهیاران و شوراها طرح نگهبان محله را فعال کنند.

 

وی افزود: تجهیز پارکینگ های عمومی به دوربین و آموزش نگهبانان از دیگر مصوبات جلسه امروز برای جلوگیری از سرقت خودرو از داخل پارکینگ های عمومی استان بود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار