فرماندار شهرستان گمیشان:

فرماندار گمیشان اظهار کرد: مشارکت بیش از 74 درصدی مردم شهرستان گمیشان در انتخابات گذشته عمق بصیرت و پایبندی مردم به ارزش های انقلاب است.

مشارکت بیش از 74 درصدی مردم شهرستان درانتخابات عمق بصیرت و پایبندی مردم به ارزش های انقلاب است

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری گمیشان؛ صبح امروز 17 شهریور ماه در جلسه ستاد انتخابات شهرستان گمیشان، دستمرد فرماندار شهرستان گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات، تمکین از قانون و قانون‌گرایی ازبرنامه‌های دولت در برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی است.

فرماندار گمیشان در این جلسه برگزاری انتخابات در شهرستان را یکی از وظایف اصلی فرمانداری دانست و بیان داشت:مجری برگزاری انتخابات در هر شهرستان فرمانداری است و برای این منظور لازم است که کلیه امکانات و تجهیزات و نیروی انسانی برای برگزاری انتخابات سالم و پرشور در شهرستان بسیج شوند.

نماینده عالی دولت در شهرستان همچنین با اشاره به نقش کمیته ها در روند برگزاری انتخابات، گفت:مسئولان کمیته ها نسبت به برگزاری جلسات انتخابات اهتمام ویژه ای داشته و در اسرع وقت صورتجلسات را به ستاد انتخابات شهرستان جهت جمع بندی و تصمیم گیری ارسال کنند.

فرماندار و رئیس ستاد انتخابات شهرستان گمیشان در پایان از اعضای ستاد انتخابات خواست نسبت به برنامه ریزی زمانی مدون مطابق با شرح وظایف و ارتباط با کمیته های استانی مرتبط با خود اقدام نمایند.

 

انتخابات مرحله دوم یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در تاریخ 21 شهریور ماه برگزار می گردد.

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار