مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان:

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: پیگیری مسئولان در رفع دغدغه های زلزله زدگان رامیان قابل تقدیر است.

پیگیری مسئولان در رفع دغدغه های زلزله زدگان رامیان قابل تقدیر است

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از مهر، حجت الاسلام نورالله ولی نژاد شامگاه دوشنبه بعد از بازدید از روستای زلزله زده قورچای رامیان اظهارکرد: با رخداد این حادثه مسئولان استان در کوتاه ترین زمان خود را به زلزله زدگان رساندند و نسبت به تامین معیشت، اسکان و ثبت اطلاعات و آمار میزان خسارت دیده شدگان اقدام کردند.

وی با تقدیر از زحمات خوب مسئولان گفت: حضور مسئولان استانی و شهرستانی و پیگیری مشکلات و نیاز های مردم در این محل موجب آرامش و رضایت بخشی مردم شد و این زلزله الحمد الله تلفانی جانی نداشته است و آسیب دیدگان هم عده ای مداوا و عده ای دیگر رو به بهبودی هستند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان این جمله که بشر همواره در بلا و آزمایش و امتحان قرار دارد، افزود: نظام خلقت دارای حکمت است و این بشر هست که باید بتواند با استفاده از ظرفیت و توانش آسیب های ناشی از بلاها را به حداقل برساند.

ولی نژاد با اشاره به بلاهای طبیعی زلزله، خسوف، کسوف و سیل اظهارکرد: بشر از حکمت این بلاها بی اطلاع است و این بلاها درس و عبرتی برای بشر است تا بتواند خود را در برابر آن توانمند کند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان با نقد بر نقشه و اهداف شوم استکبار جهانی برای ضعیف نگه داشتن دیگر جوامع گفت: توان بشر به جهت ساخت موشک و هواپیماهای پیشرفته جنگی که هزینه آن به جای اینکه صرف تقویت خدمت رسانی به مردم شود در جنگ هزینه می شود پایین آمده است و استعمارگران اجازه نداده اند تا ملت های کم توان بتوانند در برابر این حوادث، آسیب پذیر نباشند.

ولی نژاد بیان کرد: بخش عمده توان بشر به دنبال به زانو در آوردن سایر دولت ها شده است به عنوان مثال ایران اسلامی هنوز در حال هزینه کردن هشت سال مبارزات آمریکا علیه ایران که اگر در این هشت سال این هزینه بر ما تحمیل نمی شد، مشکلات کمتری در کشور داشتیم.

وی گفت: وقتی ملت های کم توان در برابر جنگ استعمارگران قرار می گیرند، به جای خدمت به خود تمام امکانات خود را جهت جنگ با استعمارگران به عنوان یک امر واجب و ضروری هزینه می کنند و این امر موجب می شود که نتوانند برای پیشرفت و آبادانی کشور هزینه کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان افزود: زلزله، کرونا و حوادث این چنینی امتحان برای بشریت است تا بداند در برابر یک زلزله یا یک ویروس کرونای کوچک چقدر کم توان است و مغرور نگردد و در برابر اراده الهی ابراز عجز کند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار