محمدپور گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در طول هفته میزبان مدیران دستگاه های اجرایی هستیم تا ارتباط مستقیم مردم با مسئولان بیشتر و تسریع شود.

تسهیل ارتباط مردمی با مسئولان در مرکز سامد/ حضور استاندار گلستان در مرکز سامد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از «امیر محمدپور» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا تلاش شد که در مرکز سامد در طول هفته میزبان مسئولان و مدیران ذیربط باشیم.

 

مدیرکل دفتر امور بازرسی استانداری گلستان ادامه داد: مرکز سامد ارتباط بی واسطه مردم با مسئولان را تسهیل می کند و با توجه به شیوع ویروس کرونا این مهم تصمیم گرفته شد.

 

محمدپور بیان کرد: پیش از این در روزهای دوشنبه هر هفته مرکز سامد میزبان یکی از مدیران دستگاه های اجرایی بود.

 

وی افزود: براین اساس در هفته جاری در روز شنبه میزبان شهردار مراوه تپه، روز دوشنبه میزبان معاون امور هماهنگی اقتصادی استاندار گلستان و مدیرعامل شهرک های صنعتی استان، امروز سه شنبه میزبان استاندار گلستان، چهارشنبه میزبان شهردار علی آبادکتول خواهیم بود.

 

مدیرکل دفتر امور بازرسی استانداری گلستان بیان کرد: همکاران ما از ساعت 8 صبح تا وقت اداری پاسخگوی مردم  در مرکز سامد هستند.

 

محمدپور بیان کرد: بنا بود که استاندار صبح زود در مرکز سامد حضور پیدا کند اما به دلیل زلزله که روز گذشته در رامیان اتفاق افتاد و بنا شد پس از بازدید از رامیان در مرکز سامد حضور یابد.

 

وی بیان کرد: موارد و نکاتی که مردم با تماس با مرکز سامد انتقال می دهند اگر ضروری باشد از طریق ارتباط با استاندار آن موضوع منعکس خواهد شد.

 

مدیرکل دفتر امور بازرسی استانداری گلستان به برگزاری انتخابات مرحله دوم مجلس شورای اسلامی در غرب استان اشاره کرد و گفت: دبیر هیئت بازرسی انتخابات را نیز برعهده داریم در خواست داریم نامزدهای محترم به قوانین و موضوعات جاری توجه کنند و روز جمعه نیز شاهد حضور پررنگ مردم در انتخابات باشیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار