نقی پور گفت: برای پیشگیری از انتقال کرونا در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی تدابیر لازم اتخاذ شده است.

اتخاذ تدابیر لازم برای جلوگیری از انتقال کرونا در مرحله دوم انتخابات مجلس

به گزارش گلستان ۲۴؛ «آرش نقی پور» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس در غرب گلستان تمهیدات لازم برای پیشگیری از شیوع این ویروس منحوس اندیشیده شده است.

 

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کردکوی ادامه داد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و برای حفظ سلامت مردم بازدیدهای مختلفی از شعب اخذ رأی انجام شده تا با اقدامات انجام شده و آماده سازی فضا میزان انتقال ویروس کرونا به حداقل برسد.

 

وی تصریح کرد: تلاش کردیم شعب اخذ رأی در فضای باز ایجاد شود و در صورت مسقف بودن از تهویه مناسبی برخوردار باشد.

 

نقی پور بیان کرد: عوامل اجرایی انتخابات مجلس شورای اسلامی از لحاظ ابتلا به ویروس کرونا غربالگری شدند، از طرفی ناظران بهداشتی مرکز بهداشت کردکوی در حوزه های انتخابیه حضور دارند و نکات بهداشتی را یادآوری می کنند.

 

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کردکوی از مردم خواست هنگام در شعب اخذ رأی ماسک و خودکار شخصی به همراه داشته باشند تا میزان انتقال ویروس کرونا به حداقل برسد.

 

وی ابراز امیدواری کرد؛ با همراهی مناسب مردم در رعایت پروتکل های بهداشتی مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی با کمترین مشکل برگزار شود.

 

نقی پور تأکید کرد: تمامی تمهیدات لازم از سوی مراقبان سلامت مرکز بهداشت کردکوی برای جلوگیری از انتقال ویروس کرونا اندیشیده شده است لذا مردم ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی بدون هیچ نگرانی در انتخابات شرکت کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار