امام جمعه علی آباد کتول گفت: زمین گیر کردن اراذل و اوباش، رضایتمندی مردم را به دنبال دارد.

زمین گیر کردن اراذل و اوباش، رضایتمندی مردم را به دنبال دارد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از پایگاه خبری پلیس، حجت الاسلام " سید علی مهدی نژاد " ضمن ابراز رضایت از عملکرد فرماندهی انتظامی این شهرستان در پاک سازی نقاط آلوده و جرم خیز گفت: اراذل و اوباش با اقدامات مجرمانه خود، موجب کاهش احساس امنیت و نارضایتی شهروندان می شوند لذا برخورد با آنان در هر زمان ضروریست.

وی عملکرد پلیس شهرستان را در اجرای طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی قابل تقدیر دانست و خاطرنشان کرد: بی تردید تعامل و همدلی سازنده با مردم و سرعت عمل در خدمت رسانی مطلوب به آنان، رضایت حق تعالی را در پی خواهد داشت و همان گونه که تلاش های شبانه روزی نیروی انتظامی صادقانه است، اجر آن نیز از سوی خداوند بسیار والا خواهد بود.

حجت الاسلام مهدی نژاد تاکید کرد: خدمت به مردم ولایت مدار و شریف میهن اسلامی پشتوانه معنوی گران سنگی است که کارکنان انتظامی شهرستان بر آن مفتخر بوده و باعث سربلندی آنان در پیشگاه خداوند متعال، مردم عزیز و خانواده معزز شهدا است.

امام جمعه شهرستان علی آباد کتول با اشاره به برقراری نظم و امنیت برای شهروندان که اصلی ترین هدف و ماموریت نیروی انتظامی است، گفت: امنیت و حفظ آرامش موجود در جامعه را مرهون همت، عزم و تلاش مضاعف فرماندهان و مدیران و کارکنان خدوم نیروی انتظامی هستیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار