احمد گلچین معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان و هیات همراه از 5 واحد صنفی چاپ در شهرستان گرگان بازدید کرد و با مدیران و کارکنان آن ها به گفت و گو نشست.

دیدار و بازدید احمد گلچین از 5 واحد صنفی چاپ در شهرستان گرگان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، احمد گلچین با همراهی رییس اداره فرهنگی و کارشناس چاپ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان و رییس صنف چاپخانه داران گلستان از 4 چاپخانه ی حافظ ، باقی، آرتین، مهلا و صحافی کوروش زاده در ظهر دوشنبه 17 شهریور ماه بازدید کردند.

در این بازدید ها گلچین ضمن گرامیداشت روز صنعت چاپ و تاکید بر ضرورت توجه خاصه به دستورالعمل های ابلاغی بهداشتی برای پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا، اظهار کرد: ظرفیت صنعت چاپ در استان گلستان بیش از وضعیت فعلی است و می توانیم با همدلی، نونگری و بهره مندی از دانش روز این پتانسیل را در عرصه ملی بیشتر معرفی کنیم.

وی با اشاره به اینکه صنعت چاپ از جمله زیر ساخت های فرهنگی کشور است، افزود: متاسفانه شیوع ویروس کرونا خسارات بسیاری به اهالی فرهنگ و هنر وارد کرد و در این میان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حد توان برای جبران این خسارات تلاش هایی را انجام داده است و ما بر حسب وظیفه می کوشیم دامنه ی این حمایت ها را بیشتر کنیم.

در این دیدار ها نیز چاپخانه دارها ضمن تشریح وضعیت کسب و کار خود به مسائلی چون بیمه، مالیات، کاغذ، ارزش افزوده و ... اشاره داشتند.

یادآوری می شود به رسم تکریم به مسئولان واحد صنفی چاپی هدایایی فرهنگی اهدا شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار