علت العلل و چرایی اهانت به مقدسات از سوی هر کسی و هرجماعتی که باشد علاوه بر کفر، نشانه گرفتاری افراد در دام شیطان و اقدامی از سر حقد و کینه است.

روی شما و مدافعان تان در هر جای این کره خاکی سیاه باد!!/ نفرت پراکنی و عقدگشایی شیوه شیطان است

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از "پایگاه مطالبه گران و عدالت خواهان" حجت الاسلام والمسلمین احمدرضا احمدی  با ارسال یاداشتی به این پایگاه مردمی نوشت:

علت العلل و چرایی اهانت به مقدسات از سوی هر کسی و هرجماعتی که باشد علاوه بر کفر، نشانه گرفتاری افراد در دام شیطان و اقدامی از سر حقد و کینه است.

بی حرمتی به کتاب مقدس قرآن؛ بی شک بی حرمتی به تمامی کتب آسمانی و ادیان الهی است.

هتاکی مستکبران و منافقان نسبت به دین مبین اسلام و قران مجید امر تازه ای نیست بلکه از لحظات نخستین نزول قرآن، مشرکین،کفار و منافقین با آن به مبارزه و مخالفت پرداختند. اما خداوند آنرا محافظت فرموده و الی الابد از آن صیانت می کند. (إِنَّا نَحْنُ نَزَّلْنَا الذِّکْرَ وَإِنَّا لَهُ لَحَافِظُونَ).

امروز، اروپا، داعی مدنیت دارد اما با هتاکی به ساحت قرآن و پیامبر اسلام، خود را رسوا ساخت و چهره خود را با این اقدام شیطانی آشکارتر نمود تا جهان بشریت به جاهلیت مدرن آشناتر شوند و دریابند کشوری مثل فرانسه،سوئد و ... مهد ابوجهل هاست و خوشبختانه فطرت های سلیم و پاک در مقابل ابولهب ها، به چهره تابناک و خورشید بی غروب اسلام ناب و پیامبر اعظم و در امتداد آن نظام الهی جمهوری اسلامی پی می برند و این همان بیداری اسلامی است که به فرموده امام المسلمین جهان آیت الله المعظم خامنه ای "مدظله المقدس" در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی تاکید ورزیده و تمدن اسلامی و ظهور را نوید داده اند. نفرت پراکنی و عقدگشایی شیوه شیطان است که امروز نقش اول این بازی خطرناک را شیطانی بنام مکرون و ترامپ و یا هر کسی دیگر همچون نتانیاهو و خاندان خبیث آل سعود که این دو ملعون را همراهی می کنند، ایفا می نمایند.

این اقدام شیطانی و سبوعانه مدعیان دروغین مدنیت و در حقیقت جاهلیت مدرن نشان داد که آنان برخلاف مردم مسلمان؛ کودن، بی اصالت، بی غیرت و کینه تو و متحجرند چرا که با مشاهده اقدامات عناصر خود فروخته اروپایی سکوت مرگبار را در پیش گرفته اند و یا خواسته اند آنرا نمادی از آزادی عقیده قلمداد کنند. روی شما و مدافعان تان در هر جای این کره خاکی سیاه باد که به مقدس ترین کتاب روی زمین و شخصیت ممتاز عالم خلقت اهانت می کنید و آنرا نوعی آزادی تلقی کرده و دریوزگان شما آنرا باور می کنند.

اگرچه دول مستکبر خارجی از تزلزل موقعیت شیطانی خود احساس خطر می کنند و از اسلام و مسلمین عدالتخواه و بیداری اسلامی و فرهنگ مهدویت هراسناکند بایستی بدانند بعد از به آتش کشیدن قران و اهانت به ساحت رسولخدا(ص) نبایستی حتی در رختخواب خود احساس امنیت کنند چنانکه سلمان رشدی کافر از خشم مردم مسلمان جهان و احتمال اجرای حکم امام خمینی (رحمه الله) وحشت کرده و برای نجات جان خود (از خشم مردم مسلمان جهان و هر صاحب وجدانی) به پناهگاه های مخفی و دخمه و غارنشینی روی آورد و سرانجام به جهنم واصل شد.

مردم ایران اسلامی و جهان اسلام که چشم به واکنش مقتدرانه ایران و دولتمردان ما دوخته اند؛ انتظار دارند دولت اسلامی ایران در یک اقدام فرا دیپلماسی پیگیری حقوقی را علیه هتاکان، عاملان و دول پشت پرده و حامی این اقدام موهن در سطح بین المللی را در دستور کار قرار داده و بر اساس دیپلماسی عزت و کرامت مسلمین، اروپائیان را تادیب نماید و موجبات تشفی خاطر و آرامش مسلمین را فراهم سازند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار