جلسه هم اندیشی دبیران ستاد اقامه نماز شهرستانهای استان گلستان با حضور همه دبیران برگزار شد

جلسه هم اندیشی دبیران ستاد اقامه نماز شهرستانهای استان گلستان برگزار گردید

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان گلستان، جلسه هم اندیشی دبیران ستاد اقامه نماز شهرستانهای استان گلستان با حضور همه دبیران برگزار شد.

مدیر ستاد اقامه نماز در این جلسه با اشاره به اهم فعالیتهای قابل اجرا در ایام پیش رو، در خصوص برگزاری اجلاس استانی نماز و همچنین تشکیل مجمع خیرین مسجدساز و نامه حجت الاسلام و المسلمین قرائتی به مدیران مدارس نکاتی را ارائه نمودند.

وی گفت: با توجه به شرایط بوجود آمده، در رابطه با برگزاری اجلاس استانی نماز در حال هماهنگی با مسئولین مربوطه جهت برگزاری اجلاس بصورت آنلاین هستیم.

محمدی تاکید کرد: اگر مجمع خیرین مسجد ساز در استان و شهرستانها شکل بگیرد، دغدغه های مقام معظم رهبری مبنی بر نبودن مساجد در بسیاری از روستاها و شهرک ها به حداقل خواهد رسید.

مدیر ستاد اقامه نماز با اشاره به اهداف تشکیل مجمع خیرین مسجد ساز خاطرنشان کرد: هدف مجمع خیرین مسجد ساز، جمع آوری پول نیست بلکه این مجمع، خیرین را به هیات امنای مناطق محروم معرفی می کند و این خیرین، هیات امنای مساجد را در ساخت و بازسازی همراهی می کنند.

وی افزود: حمایت از فعالیت‌های فرهنگی و اجرای آن یکی از اولویت‌های جدی برای مدیریت دوران پسا کرونا در این مرکز استان و شهرستانها است.

در پایان این جلسه از زحمات دبیر شهرستان جناب آقای حجت الاسلام دیلمی دبیر شهرستان گنبدکاووس با اهدای لوح سپاس و تفسیر قرآن کریم حجت الاسلام و المسلمین استاد قرائتی تقدیر و حکم دو نفر از دبیران شهرستانهای گمیشان و گنبدکاووس ابلاغ و تقدیم شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار