در تداوم فیش های حقوقی میلیونی:

شنیده ها حاکیست یکی از مدیران کل استان گلستان در سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل خرید ، اقدام به خرید سانتافه کرده است.

ماشین شاسی بلند سانتافه 200 میلیونی مدیرکل گلستانی!!

به گزارش گلستان24، در این روزها که بحث فیش های حقوقی داغ است و مردم مستضعف و طبقه متوسط اعتماد خود را به دولت فعلی از دست داده اند , ماجرای خرید ماشین شاسی بلند توسط یکی از مدیران کل گلستانی حاشیه ساز شده است .

این مدیرکل با خرید یک دستگاه سافتانه به قیمت حدود 200 میلیونی با پول بیت المال بدون نصب پلاک دولتی اقدام به تردد می کند .

این در حالیست که بر اساس بندهای سیاستهای کلی اقتصاد مقاومتی توسط مقام معظم رهبری ابلاغ شد، وظائف و راهبردهای مختلفی برای دستگاههای مختلف کشور مشخص شده است.

از جمله این موارد مهم، بند 16 این سیاستهاست که تاکید می کند « صرفه جویی در هزینه‌های عمومی کشور با تأکید بر تحول اساسی در ساختارها، منطقی سازی اندازه دولت و حذف دستگاه‌های موازی و غیرضرور و هزینه‌های زاید.»

رهبر معظم انقلاب می فرمایند : " شما [مسئولان و کارگزاران] چگونه می‌خواهید محبت و اطمینان مردم را جلب کنید ؟ مردم باید به من و شما اعتماد داشته باشند.

اگر ما دنبال مسایل خودمان رفتیم، به فکر زندگی شخصی خودمان افتادیم، دنبال تجملات و تشریفاتمان رفتیم، در خرج کردن بیت‏المال هیچ حدی برای خودمان قایل نشدیم ـ مگر حدی که دردسر قضایی درست بکند! ـ و هرچه توانستیم خرج کردیم، مگر اعتماد مردم باقی می‏ماند ؟ مگر مردم کورند ؟

ایرانیان همیشه جزو هوشیارترین ملتها بوده‏اند؛ امروز هم به برکت انقلاب از هوشیارترین هایند؛ از هوشیارها هم هوشیارترند. آقایان! مگر مردم نمی‏بینند که ما چگونه زندگی می‌کنیم ؟ "

انتهای پیام /

منبع: عدالت خواهان

ارسال نظر

آخرین اخبار