مدیرکل کمیته امداد گلستان از آغاز اجرای طرح شور عاطفه‌ها برای جمع آوری کمک به دانش آموزان نیازمند خبر داد.

آغاز "شور عاطفه ها" در گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از کمیته امداد گلستان، عیسی بابایی مدیرکل کمیته امداد استان با اشاره به شیوع ویروس کرونا و نیاز دانش آموزان به ملزومات آموزش مجازی گفت: پویش ایران همدل مرحله دوم با عنوان " شور عاطفه‌ها" از سوی کمیته امداد برای جمع آوری کمک‌های نیکوکاران، واحد‌ها و بنگاه‌های تولیدی، اقتصادی و کمک‌های مردمی، همزمان با سراسر کشور آغاز و تا ۱۱ مهرماه امسال ادامه خواهد داشت.

او با اشاره به استعداد‌های درخشان وامکانات ضعیف دانش آموزان جامعه هدف این نهاد افزود: ما در تلاش هستیم برای تحقق عدالت آموزشی با کمک خیران اجازه ندهیم دانش‌آموزی به دلیل نداشتن امکانات لازم برای آموزش مجازی از تحصیل باز بماند.

مدیرکل کمیته امداد گلستان گفت: این نهاد با بیش از ۱۷ هزار دانش آموز و هزار و ۱۰۰ دانشجوی تحت حمایت در نظر دارد با مشارکت ۲۱۰ مرکز نیکوکاری اقدام به جمع آوری کمک‌های نیکوکاران و خیران، برای تهیه ۲ هزار ملزومات آموزش غیرحضوری برای دانش آموزان تحت حمایت کند.

بابایی افزود: دراین پویش ملی تمرکز بر روی جمع آوری کمک‌های نیکوکاران و هم استانی‌های عزیز برای تامین و خرید ملزومات آموزش غیرحضوری (تبلت) با هدف بهره‌مندی دانش آموزان کم بضاعت این نهاد حمایتی از آموزش مجازی و ایجاد شرایط برابر و مناسب برای فرزندان خانواده‌ها تحت حمایت کمیته امداد با سایر دانش آموزان است.

او گفت: نیکوکاران و مردم نوعدوست گلستانی می‌توانند کمک‌های نقدی خود را از طریق کد دستوری #۰۱۷*۱*۸۸۷۷* و همچنین شماره حساب ۰۱۱۱۸۰۴۶۸۹۰۰۸ و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۷۰۲۲۶ نزد بانک ملی واریز و یا به صورت حضوری به تمامی دفاتر کمیته امداد سراسر استان مراجعه کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار