سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گلستان گفت: مرحله نخست جشن عاطفه‌ها در روز‌های ۱۵ و ۱۶ شهریور برگزار می‌شود و ۱۰ هزار دانش‌آموز نیازمند گلستانی در انتظار کمک مردم هستند.

۱۰ هزار دانش‌آموز گلستانی چشم‌انتظار جشن عاطفه‌ها

به گزارش گلستان 24 ؛ اسکندر اسکندری در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید با اشاره به برگزاری جشن عاطفه‌ها اظهار داشت: مرحله نخست جشن عاطفه‌ها همزمان با سراسر کشور، روز 15 شهریور در سطح شهر و روستاهای استان و 16 شهریور در مصلاهای نمازجمعه برگزار می‌شود.

وی افزود: جشن عاطفه‌ها امسال در 2 مرحله که مرحله نخست آن در شهریورماه به مدت 2 روز در 15 و 16 شهریورماه و مرحله دوم آن 11 مهرماه باهدف تأمین مایحتاج دانش آموزان بی‌بضاعت در سال تحصیلی جدید برگزار می‌شود.

اسکندری با توجه به اینکه 10 هزار دانش‌آموز گلستانی تحت حمایت کمیته امداد هستند افزود: امسال جشن عاطفه‌ها در بیش از 2 هزار و 500  آموزشگاه و با شرکت 320 هزار دانش‌آموز دختر و پسر گلستانی در روز چهارشنبه، 11 مهرماه با شعار "لبخند مهر، بسته به مهر شما" برای جمع‌آوری مشارکت دانش آموزان به هم‌کلاسی‌های نیازمند خود برگزار می‌شود.

وی با اشاره به مشارکت یک میلیارد و 400 میلیون تومانی سال گذشته گلستانی‌ها در جشن عاطفه‌ها افزود: 930 میلیون تومان کمک‌های نقدی و بیش از 500 میلیون تومان کمک‌های غیر نقدی جمع‌آوری شد که در نخستین فرصت، قبل از شروع مدارس به دست نیازمندان رسید.

سرپرست کمیته امداد استان گلستان یادآور شد: هم استانی‌ها می‌توانند کمک‌های نقدی خود را از طریق سامانه #017*8877*، شماره‌حساب 0111804689008 بانک ملی، دستگاه‌های خودپرداز بانک‌ها و پرداخت اینترنتی از طریق سایت امداد برای کمک به دانش آموزان نیازمند واریز کنند.

اسکندری اظهار کرد: کمک‌هزینه تحصیلی به دانش‌آموزان شامل کمک‌هزینه تأمین نوشت‌افزار، کتب درسی، پوشاک و ایاب و ذهاب، کمک‌هزینه بنیه تحصیلی، کمک‌هزینه راه‌یابی به دانشگاه، کمک‌هزینه خوابگاه و مشاوره و هدایت تحصیلی به رشته‌های فنی و حرفه‌ای 5 سرفصل این نهاد برای کمک به دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد است.

انتهای پیام / تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار