از سوی مدیر کانون فرهنگی و هنری آدینه کردکوی صورت گرفت

مدیر فرهنگی و هنری آدینه کردکوی کتاب «فرمانده سبزپوش» را تالیف و روانه بازار کرده است.

تالیف کتاب «فرمانده سبزپوش» توسط مدیر فرهنگی و هنری آدینه کردکوی

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان، «سید محمدمهدی مسلمی عقیلی» یکی از فعالین و مبارزین انقلاب اسلامی در شهرستان کردکوی استان گلستان است اگر چه قبل از انقلاب تحصیلات آکادمیک فنی دارد اما علاقه فراوانی به فعالیت های فرهنگی و خدمات در امور انقلابی داشته و دارد، با شروع انقلاب اسلامی در فعالیت های انقلابی حضوری تمام وقت و پر شور داشته است و در عرصه آموزش و پرورش و تعلیم به کودکان این انقلاب، نقش پر رنگ و شایسته ای را ایفا کرده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری معراج مسجد جامع کردکوی که به عنوان یکی از کانون های اولیه در استان گلستان است؛ کارنامه بسیار خوبی است که ایشان در فعالیت های فرهنگی از خود به یادگار گذاشته است، تاسیس کتابخانه بسیار خوب و در جوار مسجد و جذب نوجوانان و جوانان، یکی از فعالیت های موثر این کانون فرهنگی و هنری است.

 

«سیدمحمدمهدی مسلمی عقیلی» بدون هیچ ادعایی هنوز هم در مشارکت های مردمی و خدمات انسانی فعالیت می کند، حضور پرشور ایشان در ستاد نماز جمعه کردکوی و پذیرش مسئولیت کانون فرهنگی و هنری آدینه نیز یکی از فعالیت های در خور ستایش است.

 

وی صاحب تالیفاتی نیز در زمینه ثبت خاطرات بچه های جنگ و خاطراتی از دوران انقلاب اسلامی است، کتاب «فرمانده سبزپوش» یکی از تالیفات خواندنی ایشان است که خاطرات بچه های جبهه و جنگ را روایت می کند.

 

پرکاری و منش متواضعانه ایشان باعث شده است که خدمات فراوانی را در عرصه فرهنگی، دینی و اجتماعی از خود به یادگار بگذارد.

 

یکی از روش های مدیریتی ایشان، کادرسازی و جانشین پروری است که ایشان توانسته است جوانان و نوجوانان زیادی را در فعالیت های مسجد جذب و تربیت کند.

 

او صاحب 4 فرزند است که همه آنها نیز مسیری را که پدر در امورات دینی و مذهبی در پیش گرفته است، انتخاب کرده اند و همسو با تفکرات او هستند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار