نماینده حوزه رامیان و آزادشهر گفت: حجم خسارت‌ها به ویژه در بخش مسکونی زیاد بوده و به رغم حضور و پیگیری دستگاه‌های اجرایی و خدماتی جوابگوی نیاز مردم نیست.

اقدامات انجام شده در مناطق زلزله‌زده کافی نیست

به گزارش گلستان ۲۴؛ غلامعلی کوهساری در حاشیه بازدید از مناطق زلزله زده شهرستان رامیان که روز گذشته انجام شد؛ گفت: با اشاره به پیگیری کمیسیون عمران برای تحقق دستور رئیس مجلس گفت: حجم خسارت‌ها در روستاهای زلزله‌زده زیاد است و اقداماتی که تا کنون انجام شده کافی نیست.

مهندس غلامعلی کوهساری نماینده مردم شهرستان رامیان در رابطه با خسارت زلزله اخیر رامیان گفت: حجم خسارت‌ها به ویژه در بخش مسکونی زیاد بوده و به رغم حضور و پیگیری دستگاه‌های اجرایی و خدماتی جوابگوی نیاز مردم نیست.

نماینده مردم رامیان در مجلس با اشاره به قرمز بودن وضعیت کرونا در شهرستان رامیان گفت: مشکلی که داریم به خاطر شرایط کرونا است، اردوگاه اسکان اضطراری که برای زلزله‌زدگان برپا شده و همینطور حضور کسانی که برای خدمات‌ رسانی در منطقه هستند ممکن است شرایط کرونایی را تشدید کنند.

وی افزود: قرار شد خانواده‌هایی که فضای کافی در حیاط منازل خود دارند چادرهای اسکان اضطراری را به منازل خود انتقال دهند تا دست‌کم جلوی شیوع کرونا گرفته شود.

منبع : تسنیم

 

ارسال نظر

آخرین اخبار