نبود اطلاعات حسابهای مشترک برخی از سپرده گذاران موسسه کاسپین در سیستم های شعبات تصفیه کننده باعث بلا تکلیفی این سپرده گذاران شده است.

حساب های مشترک سپرده گذاران کاسپین در بلاتکلیفی/هزارجریبی:امروز موضوع حساب های مشترک را کتبا به رئیس مجلس اعلام می کنم

به گزارش گلستان24؛موسسات مالی واعتباری این روز ها سر و صدای زیادی در کشور ایجاد کرده اند و باعث شده اند تا تعداد کثیری از مردم کشور درگیر این موسسات شوند و سرمایه های خود را از دست بدهند.

تعاونی منحله فرشتگان در ادغام با موسسه مالی واعتباری کاسپین وتایید بانک مرکزی توانست نظر مردم را برای سپرده گذاری در این موسسه جلب نماید و بسیاری از مردم به پشتوانه مجوز بانک مرکزی در این موسسه سرمایه گذاری کرده اند.

افرادی پول جهزیه دخترشان و یا پول خرید خانه خود را به امید سود بالا و افزایش سرمایه خود جذب این موسسه کرده اند که در حال حاضر مجوز بی اساس بانک مرکزی ضربه ی سنگینی  به آنها زده است.

با پیگیری سپرده گذاران و مطالبه گری ازنمایندگان خود، مجلس با جدیدت پیگیر این موضوع شد، بانک مرکزی و دولت نیز تحت فشار مجلس به تکاپو افتاند تا مشکلات سپرده گذاران را حل کنند.

سیف رئیس بانک مرکزی وعده پرداخت مبلغی از پول های سپرده گذاران تحت عنوان علی الحساب  و قید آن را در سند حساب هاداده بود که برخی از سپرده گذاران با مراجعه به شعب دریافتند که موضوع درج کلمه علی الحساب در دفترچه ها و اسناد اصلا صحت ندارد.

کارمندان شعب کاسپین گرگان ضمن تکذیب این موضوع گفتند که هیچ ابلاغی از تهران مبنی بر این که ما کلمه علی الحساب را در دفترچه ها قید کنیم به ما نرسیده است.

از طرفی برخی از سپرده گذاران که حساب های آنها مشترک بوده است اعتراض دارند که چرا هیچ اطلاعاتی از حساب های آنها در سیستم های شعب موسسه کاسپین در گرگان وجود ندارد.

در پیگیری خبرنگار ما برای چرایی نبود اطلاعات حساب برخی از سپرده گذاران مسئولین شعب کاسپین در گرگان مدعی شدند که علت نبود اطلاعت حساب های مشترک و دو امضا، مربوط به بانک مرکزی و تهران است و باید از آنجا پیگیری شود.

 مهندس نبی هزار جریبی نماینده مردم گرگان و آق اقلا با در جریان گرفتن این موضوع به خبرنگار ما گفت:بنده خبری از این موضوع نداشتم و این مسئله را امروز بطور کتبی به رئیس مجلس اعلام خواهم کرد.

انتهای پیام/پ

 

ارسال نظر

  • مردم
    0

    پول ملت رو پس بدين. اين پول خوردن نداره

آخرین اخبار