مشارکت ملی‌پوشان کبدی گلستان در توزیع بسته‌های حمایتی میان نیازمندان، برگزاری مسابقه تنیس بانوان استان و وضعیت بحرانی خلیج گرگان از جمله خبرهای کوتاه یکشنبه گلستان است .

مشارکت ملی‌پوشان کبدی گلستان در توزیع بسته‌های حمایتی و چند خبر کوتاه

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایرنا، اولین دوره مسابقات تنیس آدینه زنان گلستان در سال ۹۹ با رعایت پروتکل های بهداشتی به میزبانی گرگان برگزار شد که در پایان غزل رضازاده با غلبه بر حریفان به مقام نخست دست یافت.

**

مدیرکل بنیاد مسکن گلستان گفت: به سبب آسیب های وارده ناشی از زلزله ۵.۱ ریشتری رامیان ۲۰۰ واحد مسکونی در ۱۰ شهر و روستای این منطقه نیازمند تعمیر و بازسازی است.

**

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت : از زمان بروز سیل ۹۸ تاکنون هزار میلیارد ریال برای جبران خسارت های این حادثه قهری به واحدهای صنعتی و صنفی استان اختصاص یافت.

حسین طلوعیان اظهار داشت: سیل پارسال ۲ هزار ۸۰ میلیارد ریال به بخش صنعتی، ۳۸۰ میلیارد ریال به بخش صنفی و ۱۰۰ میلیارد ریال به قالیبافان استان خسارت وارد کرد.

**

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی طی پیامی درگذشت احمد افتخاری‌فر از هنرمندان و اساتید تئاتر استان که به سبب ابتلا به کرونا جان باخته بود را تسلیت گفت.

**

تعدادی از ملی پوشان کبدی گرگان با تهیه ۱۰۰ بسته معیشتی و توزیع آن میان ساکنان مناطق حاشیه شهر به یاری افراد کم برخوردار این شهر شتافتند.

**

غروای معاون محترم هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان در جلسه بررسی مطالعات شرکت مشاور طرح جامع نجات خلیج گرگان گفت: این پهنه آبی در وضعیت بحرانی قرار دارد و مهم ترین راه احیای آن تبادل آب بین دریا و خلیج است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار