مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) گلستان گفت: توزیع ماسک با بهترین کیفیت و زیر قیمت مصوب وزارت بهداشت در 15 نقطه از استان آغاز شد.

آغاز توزیع ماسک با قیمت مصوب در 15 نقطه گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ محمد مهدی سلمانزاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهار کرد: یکی از اولویت‌های امروز در شرایط کرونایی جامعه بنا بر توصیه‌های ستاد مبارزه با کرونا استفاده همه مردم  جامعه از ماسک است.
وی با اشاره به افزایش قیمت ماسک تصریح کرد: افزایش قیمت ماسک و تهیه  ماسک با کیفیت مشکلاتی را برای مردم جامعه ایجاد کرده است.
مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گلستان با بیان اینکه کارگاه‌های تولید ماسک این ستاد در استان فعال شده است، ادامه داد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده واحدهای تولید ماسک ستاد اجرایی در استان فعال شده و قرار است این کارگاه‌ها ماسک را با بهترین کیفیت به لحاظ شرایط بهداشتی در سطح گسترده در استان تولید کنند.
وی ضمن تشکر از همکاری گروه‌های جهادی بیان داشت: بعد از خریداری ماسک توسط مردم به صورت اینترنتی این ماسک‌ها بدون واسطه توسط گروه‌ها و نهادهای جهادی به مردم تحویل می‌شود.
سلمانزاده گفت: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه hastinja.com خرید خود را انجام دهند، هر کد ملی و شماره تماس قادر به خرید یک بسته 50 عددی ماسک زیر قیمت مصوب وزارت بهداشت به مبلغ  625 هزار ریال خواهد بود.
وی با بیان اینکه توزیع این ماسک‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: برای رعایت موارد بهداشتی و جلوگیری از تجمع مردم، ماسک‌ها سه روز بعد از خرید توسط گروه‌های جهادی در 15 نقطه استان توزیع می‌شود.
*توزیع 65 هزار ماسک  رایگان بین هیئت‌های عزاداری
مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گلستان از توزیع ماسک رایگان بین هیئت‌های عزاداری خبر داد و گفت: در دهه اول ماه محرم  با اجرای «پویش احسان‌الحسین» 65 هزار ماسک بین هیئت‌های عزاداری ابا عبدالله الحسین(ع) استان توزیع شد.
وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مراسم عزاداری اظهار کرد: پویش احسان با هدف حفظ سلامت عزاداران به توزیع رایگان این تعداد ماسک به ارزش 800 میلیون ریال پرداخت.
سلمانزاده گفت: از زمان شیوع کرونا تاکنون بیش از 350 هزار ماسک سه لایه و با بهترین کیفیت بین اقشار مختلف مردم استان به‌صورت رایگان توزیع شده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار