رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گنبدکاووس با اشاره به اینکه خدمات این اداره در مبارزه با کرونا ادامه دارد، گفت: تعداد 2 هزار ماسک N95 به سه بیمارستان گنبدکاووس تحویل داده شده است.

تحویل 2000 ماسک N95 به بیمارستان‌های گنبدکاووس

به گزارش گلستان ۲۴؛ صالح محبی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گنبدکاووس با اشاره به اینکه اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گنبدکاووس مطابق با رسالت‌های خطیر فرهنگی و اجتماعی خود نسبت به مردم و جامعه در عرصه مبارزه با کرونا نیز در وسط میدان قرار گرفته است، اظهار کرد: تلاش همکاران بنده در اداره اوقاف و امور خیریه، هیئت امنای مساجد، خیرین و نیکوکاران از روز ابتدایی آغاز شده و تا پایان شکست کرونا ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه در مرحله نخست تولید ماسک بالغ بر ۹ هزار ماسک را تهیه و در میان اقشار آسیب‌پذیر، کادر درمانی و برخی مراکز نگهداری افراد خاص از جمله سالمندان و معلولین توزیع کردیم، افزود: در مرحله دوم این اقدام بالغ ۳ هزار و ۵۰۰ ماسک دیگر تولید شده که در حال توزیع است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گنبدکاووس با تاکید بر اینکه تعداد یک هزار و ۱۵۰ ماسک به همراهان بیماران و بیماران در مراکز درمانی اهدا شده است، خاطرنشان کرد: بالغ بر ۹۰۰ عدد ماسک نیز به زندانیان و ۲ هزار ماسک به جمعیت هلال احمر شهرستان تحویل داده شده است.

محبی از تهیه و تحویل ۸۰۰ لیتر مواد ضدعفونی کننده به شهرداری توسط اداره اوقاف و امور خیریه خبر داد و گفت: با همکاری سمن‌های جوان شهرستان نیز در چندین مرحله بسته‌های سلامت، عیدانه و غذایی در میان نیازمندان توزیع کرده‌ایم.

وی با اشاره به همکاری با برخی از هیئت‌های مذهبی نیز، تاکید کرد: تهیه محصولات فرهنگی و بنرهای اطلاع رسانی و آگاهی بخشی پیرامون کرونا نیز یکی دیگر از اقدامات ماست که در کنار توزیع حدود 2 هزار ماسک N95 به کادر درمانی و پرستاران در روزهای اخیر اجرایی شده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گنبدکاووس با بیان اینکه با همکاری مرکز افق آستان امامزاده یحیی بن زید (ع) برنامه زنده اینترنتی را در روز طبیعت پایه گذاری کردیم، گفت: در روز نیمه شعبان نیز برنامه جشن مجازی را با سخنرانی امام جمعه گنبدکاووس و مولودی خوانی ذاکران اهل بیت (ع) برگزار کردیم.

محبی از پخش دعای فرج از بلندگوهای مساجد از 14 فروردین تا 21 فروردین همزمان با ولادت منجی عالم بشریت امام زمان (عج) خبر داد و تصریح کرد: برنامه‌های شاخص دیگری نیز از جمله برگزاری شادمانه‌های مذهبی به شکل نوین و به دور از ایجاد تجمع را با رعایت شرایط کرونایی در دستور کار داریم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار