آیین افتتاحیه متمرکز پارک‌های بازی در مناطق سیل زده گلستان با حضور رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر برگزار شد.

افتتاح ۴ پارک بازی در مناطق سیل زده گلستان + تصاویر
به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، گل فشان رئیس سازمان جوانان در مراسم افتتاح پارک‌های بازی در مناطق سیل زده گلستان گفت: در پی وقوع سیل ابتدای سال ۹۸ در استان گلستان و توافق انجام شده سازمان جوانان هلال احمر با صندوق کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف) در مناطق سیل زده آق قلا و گمیشان زمین‌های بازی احداث تا از این طریق بستر مناسبی برای بازی و سرگرمی کودکان و نوجوانان فراهم شود.
 
دکتر محمد گل فشان افزود: سازمان جوانان با ایجاد و تجهیز زمین بازی برای کودکان و نوجوانان تلاش کرده است از میزان فشار روانی که در اثر بروز شرایط بحرانی بر آن‌ها وارد شده، کم کند. این مکان جایگاه مناسبی برای تخلیه هیجانات کودکان و نوجوانان است که در این استان با همکاری دستگاه‌های دیگر از جمله شهرداری شهرستان‌های آق قلا و گمیشان اقدام به مراحل اولیه احداث پارک کرده است.
 
 
 
او با اشاره به همکاری بسیار خوب فرمانداری‌ها شهرداری‌ها ادامه داد: این پارک‌ها با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال در شهرک مسکن مهر و خیابان ۱۲ فروردین گمیشان و در شهرک شهرداری آق قلا احداث شده است و پارک انقلاب آق قلا که در جریان سیل تخریب شده بود بازسازی و تجهیز شد.

رئیس سازمان جوانان خاطر نشان کرد: برآنیم با انعقاد تفاهم نامه‌هایی با سازمان یونیسف؛ حوزه آموزش به کودکان را گسترش دهیم و در خانه هلال به این موضوع توجه شده است.

12585656_655

12585658_899

ارسال نظر

آخرین اخبار