دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی گلستان گفت: مردم در حماسه 9 دی 88 شعارهای برآمده از متن اسلام و انقلاب همچون پشتیابی از ولایت، قانونمداری و مبارزه با قانون شکنان سردادند که نباید آن شعارها و مطالبات تحت تاثیر جریانات کمرنگ شود.

نباید گذاشت شعارهای 9 دی کمرنگ شود

میثم زنگانه، دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان گلستان در خصوص حماسه 9 دی ماه گفت: حضور عظیم و تعیین‌کننده‌ دانشجویان و ملت مومن، بابصیرت و باغیرت ایران در گردهمایی‌های سراسری نهم دی نشان از تجلی ولایت مداری، دشمن ستیزی و ارزش‏مداری است.

به گزارش گلستان 24، وی افزود: هوشیاری و ولایت‌مداری ملت ایران  آتش فتنه را خاموش و دشمن را بار دیگر ناکام کرد و نشان داد که این گونه برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات ‌هیچ نتیجه‎ای برای دشمنان ملت و نظام به دنبال نخواهد داشت.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان گلستان تاکید کرد: مردم در آن زمان برای خنثی کردن فتنه، مطالبات و شعارهای برآمده از متن اسلام و انقلاب همچون پشتیابی از ولایت فقیه، مبارزه با قانون شکنان و قانون‎مداری سردادند که نباید آن شعارها و مطالبات تحت تاثیر جریانات کمرنگ شود.

زنگانه بیان داشت: دشمن با طراحی فتنه‌ای پیچیده و بازی خطرناک کمر به ساقط کردن نظام بسته بود که اگر نبود نصایح داهیانه ولایت فقیه و هوشیاری، ولایت مداری و بصیرت مردم به طور قطع نظام به نابودی کشیده می‌شد.

وی گفت: برخورد قاطع و عملی با قانون شکنان، فتنه‎گران و عاملان ایجاد فتنه در کشور از مطالبات بر زمین مانده مردم در خصوص آن واقعه عظیم بوده و خواست مردم از قوه قضائیه برخورد قاطع با قانون شکنان است نه مدارا.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان گلستان تصریح کرد: همچنان با کسانی که اصل و پایه‌های انقلاب را در فتنه 88 زیر سوال بردند تنها شعار برخورد و رسیدگی به مجازات داده می‌شود؛ در حالی که خواسته و پیام مردم برخورد جدی با آنها است.

زنگانه گفت: تاکید بر رویکرد تبیین و پرهیز از سطحی‌نگری، تحلیل و تبیین ابعاد و ریشه‌های فتنه سال 88 و شیوه‌های براندازی نرم توسط دشمن، تحلیل و تبیین ابعاد و پیامدهای داخلی و خارجی حماسه نهم دی و بهره‌مندی از این مولفه قدرت ملی برای مدیریت آینده انقلاب می تواند از مهمترین برنامه های پیشنهادی در دانشگاه ها در آستانه این روز باشد./دانشجو

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار