عزیزی گفت: ۴۰ واحد متخلف استان گلستان که به توصیه های بهداشتی ستاد مقابله و پیشگیری از کرونا توجه نکردند پلمپ شدند.

۴۰ واحد متخلف در گلستان پلمپ شد/ قلیان سراها مجاز به عرضه قلیان نیستند

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، «بهرام عزیزی» شامگاه امروز (یکشنبه 25 اسفند) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: نیروی انتظامی وظیفه حفظ نظم و امنیت بخشی شهرها و روستاها را برعهده دارد و با توجه به شیوع کرونا عضو ستاد مقابله با کرونا است و مصوباتی که در ستاد مقابله با کرونا استان به تصویب می رسد توسط نیروی انتظامی استان اجرایی می شود.

 

رئیس پلیس امنیت عمومی استان گلستان ادامه داد: قبل از فرمان مقام معظم رهبری، نیروی انتظامی جزو قرارگاه جهادی سلامت بود و در تلاش است که ضمن تأمین نظم و امنیت جامعه در این ایام بحرانی به مردم امدادرسانی کند.

 

عزیزی متذکر شد: یکی از علل مهم شیوع سریع ویروس کرونا برگزاری تجمعات و در مراکز تجمع مردمی است که اتاق اصناف و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مصوباتی داشتند تا خدمات دهی در برخی بخش ها مانند هتل ها، مراکز اقامتی، عزاداری و غیره محدود شود.

 

وی با بیان اینکه تعطیلی قلیان سراها بر عهده ستاد مقابله با کرونا است، گفت: هدف اصلی ما این است که به منظور جلوگیری از شیوع کرونا از تجمعات جلوگیری شود و گشت های لازم در این خصوص برگزار شده و اخطارهای لازم به هتل ها، سالن های پذیرایی، اماکن گردشگری و قلیان سراها داده شده است.

 

رئیس پلیس امنیت عمومی استان گلستان ابراز داشت: این مراکز ضمن رعایت دستورالعمل ها باید در ساعت های خاص فعالیت کنند و قلیان سراها مجاز به ارائه قلیان نیستند و باید بر اساس دستورالعمل اتحادیه ها و اتاق اصناف کار کنند.

 

عزیزی تاکید کرد: ما در حوزه پلیس امنیت نیروی انتظامی به اتفاق اداره نظارت بر اماکن عمومی، اداره بهداشت، تعزیرات حکومتی و میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به صورت مرتب گشت های مشترک برگزار می کنیم و با هر گونه تخلف برخورد خواهیم کرد.

 

وی افزود: مرکز ارتباط مردمی با پلیس شماره 110 است و  شماره تماس 22622 پلیس امنیت نیز پذیرای گزارشات مردم است و  با تخلفاتی که مردم گزارش می دهند برخورد خواهیم کرد.

 

رئیس پلیس امنیت استان گلستان متذکر شد: 40 واحد مختلف که توصیه های بهداشتی ستاد مقابله و پیشگیری از کرونا را رعایت نکردند پلمپ شد و 500 مورد نیز بازدید از واحدهای صنفی مختلف انجام شده و تذکرات لازم ارائه شده است و در صورت عدم رعایت با این افراد متخلف برخورد قانونی می شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار