کاظمی گفت: در تلاش هستیم پارک موزه دفاع مقدس در استان گلستان به سرانجام برسد و در حال حاضر این مجموعه ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصدی پارک موزه دفاع مقدس گلستان/ برگزاری آیین تجلیل و تکریم از پیشکسوتان دفاع مقدس

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، «محمدرضا کاظمی» صبح امروز (دوشنبه 31 شهریور) در حاشیه آیین تجلیل و تکریم پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت اظهار کرد: در سالروز گرامیداشت هفته دفاع مقدس آیین تجلیل و تکریم پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت استان گلستان برگزار شد و همچنین در این مراسم به صورت ارتباط مجازی مقام معظم رهبری با جامعه ایثارگران گفتگو می کنند.

 

مدیرکل حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس گلستان ادامه داد: همچنین از صبح امروز نمایشگاه چهار دهه اقتدار به مناسب گرامیداشت هفته دفاع مقدس به مدت یک هفته و در دو نوبت صبح و عصر در جنب تالار فخرالدین اسعد گرگانی دایر شده است که پذیرای همه علاقمندان است.

 

کاظمی بیان کرد: برای حفظ ارزش های دفاع مقدس و نشر ارزش های این دوران طلایی از انقلاب اسلامی باید اهتمام بیشتری داشته باشیم.

 

وی خاطرنشان کرد: در حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس با توجه به اعتباراتی که در اختیار داریم اقدام می کنیم و با توجه به اینکه همه دستگاه های اجرایی در حوزه فرهنگ دفاع مقدس وظیفه دارند باید تلاش بیشتری صورت بگیرد.

 

مدیرکل حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس گلستان تاکید کرد: در تلاش هستیم پارک موزه دفاع مقدس در استان گلستان به سرانجام برسد و در حال حاضر 60 درصد این مجموعه پیشرفت فیزیکی دارد.

 

کاظمی خاطرنشان کرد: مجموعه شهرداری و شورای شهر استان مازندران برای راه اندازی پارک موزه دفاع مقدس اعتبارات خوبی اختصاص دادند و انتظار داریم این حمایت ها در استان گلستان نیز رقم بخورد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار