مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان از تدارک 2 هزار و 120 برنامه به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس با شعار «ما قوی هستیم» در این استان خبر داد.

استقبال از هفته دفاع مقدس با 2120 برنامه در گلستان/پیشرفت فیزیکی پارک موزه گلستان به 60 درصد رسید

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از فارس از گرگان، محمدرضا کاظمی صبح امروز در نشست خبری هفته دفاع مقدس استان گلستان اظهار کرد: امسال به مناسبت هفته دفاع مقدس ۲ هزار و ۱۲۰ برنامه از ۳۱ شهریور آغاز و تا روز دوشنبه هفتم مهر ادامه دارد.
وی با اشاره به برنامه‌های هفته دفاع مقدس با شعار «ما قوی هستیم»، تصریح کرد: این برنامه‌ها با همکاری دستگاه‌های اجرایی و نیروهای مسلح استان اجرا می‌شود.

*اجرای 25 برنامه مستند و نمایشی در شبکه استانی گلستان

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان در خصوص مهمترین برنامه‌های هفته دفاع مقدس افزود: عطرافشانی گلزار شهدا با عنوان مهمانی لاله‌ها، عصری با شعر، یادواره شهیده زن، همایش لاله‌های شهید منا، همایش شکوه ایثار، تجلیل از پیشکسوتان و فرزندان شهدا همچنین رونمایی از آخرین تحقیقات صنعتی و پدافند غیرعامل از جمله برنامه‌ها است.

کاظمی از اجرای 25 برنامه مستند و نمایشی در شبکه استانی خبر داد و ابراز کرد: نمایشگاه کتاب دفاع مقدس، نشست‌های علمی و نمایش فیلم‌های سینمایی، اعزام تیم‌های درمانی به مناطق محروم. خاطره‌گویی پیشکسوتان دفاع مقدس در نماز جمعه و مدارس به مناسبت هفته دفاع مقدس در گلستان برگزار می‌شود.

وی از نواختن زنگ مقاومت در مدارس استان خبر داد و گفت: افتتاح یادمان شهدای گمنام جزو برنامه‌های پیش‌بینی شده در هفته دفاع مقدس است.

*سخنرانی مقام معظم رهبری با جامعه پیشکسوتان دفاع مقدس

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان از انجام دو برنامه ویژه خبر داد و ابراز کرد: ۳۱ شهریور سخنرانی مقام معظم رهبری به صورت تصویری با جامعه پیشکسوتان دفاع مقدس انجام خواهد شد.

کاظمی از افتتاح نمایشگاه آخرین دستاوردهای دفاع مقدس و نقش استان گلستان در این رویداد مهم تاریخی خبر داد و این مهم را در آشنایی نسل جوان با فرهنگ دفاع مقدس مهم ارزیابی کرد.

وی با بیان اینکه در هفته دفاع مقدس 16 هزار نفر از پیشکسوتان استان گلستان تجلیل می‌شوند، افزود: در سطح کشور یک میلیون نفر از پیشکسوتان مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

*51 پروژه محرومیت‌زدایی و آسیب‌دیده سیل در انبارالوم و گرگان تحویل مردم می‌شود

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان در خصوص افتتاح نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس و مقاومت استان گفت: این نمایشگاه برای بازدید عموم آزاد است و 31 شهریور ساعت هشت صبح توسط مسوولان افتتاح می‌شود بازدید از نمایشگاه ساعت 9 الی 12 خواهد بود و عصرها از ساعت 17 الی 20 جنب تالار فخرالدین اسعد گرگانی پذیرای علاقمندان است.

کاظمی با بیان اینکه در هفته دفاع مقدس 51 پروژه محرومیت‌زدایی و آسیب‌دیده سیل در انبارالوم و گرگان تحویل مردم می‌شود، ابراز کرد: در هفته دفاع مقدس 40 کتاب رونمایی می‌شود که این تعداد در خور تحسین است.

وی با بیان اینکه امسال 31 شهریورماه رژه نیروهای مسلح نداریم، گفت: رژه موتوری در استان به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود که این اتفاق به طور همزمان در همه شهرستان‌ها برگزار خواهد شد.

*پیشرفت فیزیکی 60 درصدی پارک موزه دفاع مقدس گلستان

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان از پیشرفت فیزیکی 60 درصدی پارک موزه دفاع مقدس خبر داد و افزود: تاکنون برای این پروژه 13 میلیارد تومان هزینه شده است و بر اساس برآوردهای انجام شده به شرط اعتبار این پروژه به بهره‌برداری خواهد رسید.

کاظمی با اشاره به اینکه دولت اعتبار 10 میلیارد تومانی دوم را پرداخت نکرده است، گفت: با همت مسوولان این پروژه به بهره‌برداری خواهد رسید.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار