دبیر اجرایی همایش ملی «رویکردهای نوین مدیریت در مطالعات میان‌رشته‌ای» از ارسال 362 مقاله به این همایش خبر داد و گفت: این همایش دوم مهرماه جاری به میزبانی دانشگاه گنبدکاووس برگزار می‌شود.

ارسال 362 مقاله به نخستین همایش ملی «رویکردهای نوین مدیریت در مطالعات میان‌رشته‌ای»

به گزارش گلستان ۲۴؛ خدیجه آقایی عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: نخستین همایش ملی «رویکردهای نوین مدیریت در مطالعات میان‌رشته‌ای» روز چهارشنبه دوم مهرماه جاری ساعت 9 صبح در دانشکده علوم انسانی آزادشهر- دانشگاه گنبد کاووس برگزار می‌شود.

وی معرفی پژوهش‌های جدید در حوزه مدیریت، مهندسی صنایع، ریاضی، حسابداری، اقتصاد و سایر رشته‌های مرتبط را از مهمترین اهداف این همایش برشمرد و تصریح کرد: 362 مقاله به دبیرخانه این همایش ارسال شده است.

دبیر اجرایی این همایش ملی ارتباط علوم مدیریت و علوم کاربردی را بسیار تنگاتنگ دانست و افزود: مدیریت بهینه و موثر در گرو تحقیق، پژوهش و مطالعات پژوهشگران است.

آقایی ابراز امیدواری کرد با اشتراک گذاشتن آخرین دستاوردهای علمی و پژوهشی در این همایش شاهد خروجی مثبتی از برگزاری این اتفاق فاخر علمی در استان گلستان و سایر نقاط کشور باشیم.

وی از مشارکت فعالانه ISC، CIVILICA، دانشگاه تهران، دانشگاه علامه طباطبایی، دانشگاه گلستان، دانشگاه بجنورد و دانشگاه آزاد اسلامی علی‌آباد کتول و صدا و سیمای استان گلستان قدردانی کرد و گفت: این انتظار وجود دارد تا با پوشش خوب رسانه‌ای این همایش بتوانیم به اهداف ترسیم شده علمی دست پیدا کنیم.

آقایی در خصوص محورهای پنج‌گانه این همایش ملی گفت: در این برنامه ملی پیرامون «رویکردهای نوین مدیریت در مطالعات سازمانی»، «تحقیقات نوین در حوزه پولی و مالی»، «دستاوردهای علمی اخیر در صنعت بیمه»، «پژوهش‌های جدید مدیریت در حوزه تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری» همچنین «سایر رویکردهای نوین مدیریتی در حوزه تحقیقات کاربردی» بحث و تبادل نظر می‌شود.

«عبدالغنی رستگار» به عنوان دبیر علمی همایش ملی «رویکردهای نوین مدیریت در مطالعات میان‌رشته‌ای» انتخاب شده است، خاندوزی و خدیجه آقایی دبیر اجرایی این همایش ملی هستند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار