فرمانده سپاه آزادشهر:

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان آزادشهر با اشاره به لزوم انسجام و هماهنگی رسانه‌ها در راستای اهداف انقلاب، گفت: آماده راه‌اندازی دفتر بسیج رسانه در آزادشهر هستیم.

آماده راه‌اندازی دفتر بسیج رسانه در آزادشهر هستیم/ رسانه‌ها مشاوران امین مدیران هستند

به گزارش گلستان 24 ؛ محمود علیخانی  با اشاره به اهمیت و جایگاه رسانه‌ها در پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی، اظهار کرد: رسانه‌ها به عنوان مشاوران امین مدیران و مسوولان همواره توانسته‌اند در عرصه‌های مختلف یاری‌رسان مجموعه خدمتگزاران به مردم و انقلاب باشند و نقش خود را در آبادانی و پیشرفت همه جانبه کشور به خوبی ایفا کرده‌اند.

وی با بیان اینکه رسانه‌های شهرستان آزادشهر و مجوعه رسانه‌های شرق استان گلستان همواره تعامل خوبی با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی داشته‌اند، افزود: ما همه عزیزان فعال در عرصه رسانه را که انصافا با روحیه جهادی و با هدف خدمت به مردم فعالیت می‌کنند بسیجی دانسته و آماده خدمتگزاری به همه آنها هستیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان آزادشهر در پاسخ به سوال مبنی بر چرایی عدم تشکیل و راه‌اندازی دفتر بسیج رسانه در این شهرستان، خاطرنشان کرد: سازمان بسیج مستضعفین در قالب بسیج اقشاری بالغ بر 21 قشر را تحت پوشش قرار داده و در هر  قشر افرادی که در آن حوزه فعالیت دارند می‌توانند با ارائه درخواست و کسب صلاحیت‌های لازم فعالیت خود را با حمایت ما آغاز کنند.

علیخانی با تاکید براینکه بنده شخصا معتقدم برای تقویت انسجام میان رسانه‌ها و مطبوعات شهرستان و افزایش همدلی خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای تشکیل بسیج رسانه یک ضرورت است، ادامه داد: بنده به عنوان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه آزادشهر به ظور کامل آماده حمایت از راه‌اندازی دفتر بسیج رسانه در شهرستان هستم و قطعا در تجهیز و تسهیل کار نیز در کنار این عزیزان خواهم بود.

وی با اشاره به اینکه اهالی رسانه و مطبوعات در شهرستان آزادشهر همواره برای اعتلای فرهنگ بسیجی و روحیه جهادی تلاش کرده‌اند، تصریح کرد: امیدواریم در ادامه مسیر خدمت به انقلاب اسلامی بتوانیم با راه‌اندازی بسبج رسانه در این عرصه نیز با محوریت اهداف انقلاب اسلامی گام‌های موثرتری برداریم.

 

انتهای پیام/

منبع : فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار