فرمانده سپاه نینوای گلستان از تلاش رسانه‌های استان گلستان برای پوشش رزمایش اقتدار عاشورایی در استان قدردانی کرد و گفت: رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان حضرت محمد رسول الله(ص)۲ ، نمایش اقتدار و انسجام و مظهر صلابت ، ایستادگی و امید ملت شریف ایران بود.

تقدیر فرمانده سپاه نینوا از رسانه‌های ‌گلستان برای پوشش رزمایش اقتدار عاشورایی

به گزارش گلستان 24 ؛

سردار حسین معروفی در پیامی ضمن قدردانی از  تلاش رسانه‌های استان گلستان برای پوشش رزمایش اقتدار عاشورایی در استان اظهار داشت: خداوند متعال را شاکریم که نعمت بی‌نظیر بسیج را به انقلاب اسلامی هدیه کرد.بسیج و بسیجیان به فرموده امام راحل مصداقی از ایثار و فداکاری هستند.آنان که از هر فرصت و زمانی برای تحقق اهداف عالیه انقلاب اسلامی، سربازی ولایت، خدمت بی‌منت و تحقق تمدن نوین اسلامی تلاش کرده و با خلوص و صفای باطنی و صداقت و استواری در مسیر انقلابی گری و جهاد حرکت می‌کنند.

رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان حضرت محمد رسول الله(ص)2، نمایش اقتدار و انسجام و مظهر صلابت ، ایستادگی و امید ملت شریف ایران بود و فرزندان بسیجی این مرز و بوم به تمام جهانیان ، بویژه استکبار جهانی اعلام کردند که ما پای انقلاب اسلامی ایستاده‌ایم و همانند گذشته پرافتخار انقلاب اسلامی دشمنان را مأیوس و ناامیدکردند.

رسالت خطیر نمایش و انعکاس این حرکت عظیم به گوش و چشم جهانیان بر عهده ی بسیجیان رسانه و رسانه های بسیجی و انقلابی بود که بحمدالله همگان شاهد انعکاس شایسته اقتدار و خدمت بی‌منت بسیج توسط اصحاب رسانه بودند که این اقدام انقلابی نیز از نعمت‌ها و الطاف خداوند است.

اینجانب ضمن عرض خداقوت به آحاد بسیجیان عزیز بر خود فرض میدانم از عموم رسانه های انقلابی و بسیجی استان گلستان به جهت حضور و انعکاس شایسته و معنادار رزمایش اقتدار عاشورایی تقدیر و تشکر کرده و تلاش‌های ویژه رسانه ملی را نیز در حوزه صدا، سیما و خبر ارج می‌نهم.

انتهای پیام/تسنیم

 

ارسال نظر

آخرین اخبار