رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی گلستان گفت: دفاع مقدس نمودار و مجموعه‌ای از برجسته‌ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از مرزهای کشور اسلامی، اسلام و قرآن است.

دفاع مقدس مجموعه‌ای از افتخارات ملت ایران در دفاع از اسلام و قرآن است

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از فارس از گرگان، حجت‌الاسلام جلال عراقی صبح امروز در نشست بصیرتی دانشجویان دانشگاه مذاهب گلستان اظهار کرد: حضور اقوام گروه‌ها و مذاهب مختلف در هشت سال دفاع مقدس تجلی اتحاد همبستگی و وحدت ملی و دینی بین ملت ایران است.
وی تصریح کرد: اقوام و مذاهب گوناگون از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون نقش بسزایی در حفاظت از کشور و نظام جمهوری اسلامی داشته و امنیت مرزهای ایران اسلامی نشان از نقش آنها در آرامش و امنیت کشور است.
رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی گلستان یکی از دلائل موفقیت ایران در همه عرصه‌های کشور و جهانی را مقاومت و ایستادگی مردم دانست و بیان داشت: اگر امروز ایران اسلامی در همه عرصه‌های بین‌المللی مورد توجه کشورهای اروپایی بوده و همواره در تمامی مشکلات سربلند و پیروز شده به خاطر مقاومت و ایستادگی مردم عزیز است.

* وحدت و همبستگی بیش از گذشته نیاز اصلی جامعه امروز است
وی ادامه داد: توکل به خدا، رهبری دایانه امام خمینی راحل و رهبر معظم انقلاب و وحدت و همبستگی نیروهای مردمی و تبدیل وحدت کلامی به وحدت عملی از دیگر عوامل موفقیت و پیروزی انقلاب اسلامی است.
عراقی با بیان اینکه وحدت و همبستگی بیش از گذشته نیاز اصلی جامعه امروز است، خاطرنشان کرد: نیاز اصلی و اساسی امروز کشور رسیدن به وحدت و همبستگی ملی و دینی است و برای رسیدن به این هدف مهم باید تفکرات ناسیولیستی افراطی و خطرناک از جامعه به ویژه در میان نخبگان فکری سیاسی، قومیت‌ها و مذاهب اسلامی گوناگون برداشته شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار