یادواره سالانه شهدای سرخنکلاته باعنوان «44 لاله عرش نشین» پنجشنبه شب و با حضور صدها نفر از اقشار مختلف این شهر برگزار شد.

یادواره 44 لاله عرش نشین شهر سرخنکلا برگزار شد + تصاویر

در این مراسم که در مسجد جامع سرخنکلا برگزار شد، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، مسئولین شهر و بخش بهاران، فرهنگیان و آحاد مردم و به ویژه جوانان سرخنکلا شرکت داشتند.

به گزارش گلستان 24، در آغاز این مراسم پس از قرائت قرآن مجید توسط قاری مطرح کشور برادر حسن ترشیزی ، ابتدا حجت الاسلام والمسلمین بابامحمدی امام جمعه بخش بهاران ضمن عرض خیر مقدم به حاضرین، مطالبی در خصوص برگزاری هر چه باشکوهتر برنامه های گرامیداشت یاد و خاطره شهدا تاکید کردند و گفت: برگزاری چنین مجالسی برکات زیادی برای جامعه امروز ما و به ویژه جوانان دارد و در واقع جوانان ما را در برابر طوفان هجمه های تبلیغاتی دشمنان بیمه میکند.

در ادامه این مراسم روایتگری دفاع مقدس توسط برادر بسیجی کربلایی میثم مهاجر و همچنین بیان خاطرات زیبایی توسط رزمنده سالهای دفاع مقدس و همسنگر شهیدان برادر عسکر قلی پور ، حال و هوای معنوی خاصی به مراسم بخشید.

همچنین سخنران این مراسم نیز سردار سیدمجید صالحی از فرماندهان نیروی زمینی سپاه بود. وی در سخنان خود به جمله ای از امام خمینی (ره) اشاره کردند که فرموده اند «مظهر قدرت ایران شهدا هستند» و در این خصوص گفتند: امروز نیز آثار معنوی و مادی خونهای پاک شهیدان ما موجب ایجاد سربلندی، اقتدار و پیشرفت و به ویژه امنیت منطقه ای برای این ملت و کشور شده است.

پایان بخش این برنامه نیز مداحی زیبای کربلایی ابوالفضل مرشدی بود که زینت بخش محفل یادواره شهدای شهر سرخنکلاته گردید. لازم به ذکر است در حاشیه این مراسم و در محوطه حیاط مسجد جامع نیز نمایشگاه آثار شهدای این شهر نیزبه همت جوانان بسیجی سرخنکلاته برپا شده بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

  • سرخنکلایی
    0

    سلام .
    از شما جهت پوشش خبری این برنامه بسیار ممنونم. انشاالله اجرتان با شهدا .
    مدیر وبلاگ «سرخنکلایی ها»
    sorkhankola.blog.ir

آخرین اخبار