رئیس اداره آموزش و پرورش گنبدکاووس با رد شایعاتی مبنی بر ابتلای دانش آموزان به کرونا در این شهرستان، گفت: هیچ دانش‌آموزی در شهرستان گنبدکاووس به کرونا مبتلا نشده است.

والدین دانش‌آموزان به شایعات توجه نکنند/ هیچ دانش‌آموز گنبدی به کرونا مبتلا نشده

به گزارش گلستان ۲۴؛ کمال‌الدین نظرنژاد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گنبدکاووس با اشاره به بازگشایی مدارس این شهرستان با رعایت تمامی پروتکل‌های ابلاغی در موعد مقرر، اظهار کرد: از همان روز نخست تیم‌های متعدد بازرسی اداره آموزش و پرورش در مدارس مختلف دولتی و غیردولتی حضور یافته و به صورت جدی و بدون اغماض بر اجرای پروتکل‌ها نظارت می‌کنند.

وی با بیان اینکه در سه هفته گذشته از شروع کلاس‌های مدارس بالغ بر 80 درصد دانش‌آموزان در کلاس‌های درس حاضر شده‌اند، افزود: این عزیزان با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی در کلاس‌ها حضور یافته و از آموزش‌های لازم بهره‌مند می‌شوند.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس با تاکید بر اینکه معلمان مدارس مکلف شده اند نسبت به جبران کاستی‌های سال گذشته تحصیلی به دلیل کرونا نیز اهتمام بورزند، ادامه داد: از تمامی معلمان و مدیران مدارس شهرستان گنبدکاووس که در روزهای گذشته با تمام وجود و فداکاری بی‌نظیری مشغول به انجام رسالت‌های خود بودند صمیمانه سپاسگزارم.

نظرنژاد با اشاره به اینکه مدیران و معلمان ما در مدارس به طور کامل و دقیق دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند، تصریح کرد: از اولیای محترم می‌خواهم که به شایعات مطرح شده در فضای مجازی و برخی حرف‌های بی‌پایه و اساس توجهی نکرده و نسبت به سلامت فرزندان خود اطمینان داشته باشند.

وی با بیان اینکه تا به امروز هیچ دانش‌آموز گنبدی به بیماری کرونا مبتلا نشده است، خاطرنشان کرد: تمام تلاش‌مان را خواهیم کرد تا از فرزندان این جامعه که آینده‌سازان کشور هستند در بهترین شرایط بهداشتی و ایمنی مراقبت کنیم.

رئیس اداره آموزش و پرورش گنبدکاووس با اشاره به اینکه امسال 85 هزار دانش آموز دختر و پسر در این شهرستان به شیوه‌های حضوری و مجازی تحصیل می‌کنند، گفت: نمایندگان شبکه بهداشت و درمان نیز در کنار بازرسان آموزش و پرورش بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی نظارت کامل دارند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار