مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان خواستار شد

حجت الاسلام ولی نژاد به لغو مراسم باشکوه پیاده روی اربعین حسینی برای پیشگیری از کرونا اشاره کرد و گفت: باید برنامه های جایگزین برای اربعین حسینی در نظر گرفته شود.

لزوم اجرای برنامه های جایگزین اربعین حسینی در گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، حجت الاسلام «نورالله ولی نژاد» صبح امروز(چهارشنبه 2 مهر) در جلسه شورای اطلاع رسانی استان گلستان اظهار کرد: در اربعین حسینی باید رسانه ملی و رسانه های عمومی و فضای مجازی در بحث اغنایی وارد شوند تا نتیجه موردانتظار حاصل شود.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان ادامه داد: امسال با توجه به شیوع کرونا پیاده روی اربعین حسینی در کربلا و مشهد مقدس لغو شده است و باید در حوزه اطلاع رسانی به بخش های جایگزین نیز توجه شود و اغنای مردم در دستور کار قرار  گیرد.

 

وی با تأکید بر اینکه با توجه به لغو برنامه پیاده روی اربعین حسینی و مشهد مقدس باید جامعه را با برنامه های جایگزین اغنا کرد، افزود: در مسئله شیوع کرونا تناقض ها نیز باید مد نظر قرار بگیرد و پروتکل های بهداشتی در تمامی شرایط و موقعیت ها رعایت شود.

 

حجت الاسلام ولی نژاد بیان کرد: در ایام اربعین پیشنهاد مشخص ما این است که بستری ایجاد شود تا در اربعین حسینی نیز مانند ماه محرم برنامه ها به شکل هماهنگ و با حفظ پروتکل های بهداشتی اجرا شود و مردم نیز بتوانند در برنامه های جایگزین حضور یابند و نیاز معنوی آنها تأمین شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار