معاون فرهنگی و تبلیغات سازمان تبلیغات اسلامی کشور:

محمدیان به ایجاد تمدن بزرگ اسلامی اشاره کرد و گفت: جهش بزرگ تمدنی در راه است و بسیاری از افراد در خصوص یک جهش بزرگ تمدنی خود را آماده می کنند.

جهش بزرگ تمدنی در راه است/ پیاده روی اربعین یک اتفاق کم نظیر است

به گزارش گلستان ۲۴؛ «حجت سید ناصر میرمحمدیان» امروز(پنجشنبه ۲۳ آبان) در مراسم تجلیل از منتخبین نوگلان حسینی(علیه السلام) و کاروان های پیاده ۲۸ صفر استان گلستان اظهار کرد: این مراسم به منظور تجلیل از نوگلان حسینی و کاروان های پیاده ۲۸ صفر در نظر گرفته شده است و باید این مسیر را ارج نهاد.

معاون فرهنگی و تبلیغات سازمان تبلیغات اسلامی کشور ادامه داد: پیاده روی اربعین یک اتفاق کم نظیر است و پس از آن اتفاق دیگری رخ داده و پیاده روی هایی است که مثل اربعین در نظر گرفته شده است که می تواند به پیاده روی جاماندگان اربعین و یا پیاده روی 30 صفر اشاره کرد.

محمدیان متذکر شد: تحلیل واقعی نسبت به تحولات و جریان های اطراف ما یکی از فرصت هایی است که در این گونه همایش و جشنواره ها به وجود می آید.

وی خاطرنشان کرد: باید از فرصت همایش ها برای تبیین درست مبانی مثل اربعین که با سرعت در حال شکل گیری است اقدام کنیم و در سالهای آینده برنامه ریزی درستی داشته باشیم و خود را برای آن آماده کنیم.

معاون فرهنگی و تبلیغات سازمان تبلیغات اسلامی کشور به ایجاد تمدن بزرگ اسلامی اشاره کرد و گفت: بسیاری از افراد در خصوص یک جهش بزرگ تمدنی خود را آماده می کنند و برای این جهش نیاز به چنین تحلیل ها نیز وجود دارد.

/شبستان

ارسال نظر

آخرین اخبار