رئیس اتاق بازرگانی گرگان تاکید کرد

​چوپانی با بیان اینکه متاسفانه برخی از رانندگان تراکتور، مهارت استفاده از یک ردیف کار و یا وجین کار را ندارند، گفت: از مهارت آموزی در بخش صنعت حمایت می کنیم.

​ضرورت مهارت آموزی در بخش صنعت

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان ، «علی محمدچوپانی» صبح امروز(پنجشنبه 3 مهر) در نشست صمیمی معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با برخی از فعالان اقتصادی استان گلستان اظهار کرد: رابطه ای بین علم و تکنولوزی وجود دارد و ضرورت آموزش را در همه سطوح احصاء کردیم و امیدواریم در این مسیر بتوانیم از ظرفیت فنی و حرفه ای استفاده کنیم.

 

رئیس اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی گرگان ادامه داد: 170 میلیون دلار حجم معاملات تجاری ما با کشورهای همسایه است و روزی حجم معادلات تجاری ما با ترکمنستان با توجه به واردات گاز به پنج میلییون دلار می رسید و استان ما از این تبادلات تجاری سود می برد ولی بنا به دلایلی روابط ما با این کشور کاهش یافته است.

 

چوپانی بیان کرد: کشور ترکمنستان طلب خود را می خواهد و راهکاری برای پرداخت مطالبات آنها هنوز ارائه نشده است.

 

وی افزود: متاسفانه برخی از رانندگان تراکتور مهارت استفاده از یک ردیف کار و یا وجین کار را ندارند لذا ما آمادگی داریم از مهارت آموزی در بخش صنعت حمایت کنیم.

 

رئیس اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی گرگان ابراز داشت: برخی از مسئولان در مشکل غوطه ور شدند و نمی توانند راهکاری برای حل مشکلات ارائه کنند.

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار