رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح گلستان:

حجت الاسلام زارعی گفت: امروز اسلام خواهی ملت ها مرهون خون شهدا و شهید سلیمانی ها است.

​اسلام خواهی ملت ها مرهون خون شهید سلیمانی ها است/ رئیس جمهور آمریکا یزید زمانه است

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، حجت الاسلام «محمد اسماعیل زارعی‌ کیاپی» صبح امروز(پنجشنبه ۳ مهر) در پانزدهمین یادواره شهدای دستگاه قضایی و تجلیل از ایثارگران دستگاه قضایی استان گلستان، با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: جنگ تحمیلی به سرکردگی حیوان درنده وحشی و با حمایت استکبار جهانی علیه کشورمان بوجود آمد و یکی از ابتکارات و مدیریت های آگاهانه امام راحل بود که آن را دفاع مقدس برشمردند.

 

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح گلستان با بیان اینکه در جنگ تحمیلی حداقل ۳۰ کشور دنیا بر علیه کشور ما جنگ جهانی دیگری را به راه انداختند، ادامه داد: در حالی که هنوز کشورمان کامل به ثبات نرسیده بود و درگیر مشکلات داخلی و درگیری های قومیتی و ترور شخصیت های مهم بود و از وجود نیروهای مسلح قدرتمند بی بهره بودیم دشمن با تجهیزات نظامی و نیروی نظامی گسترده با همراهی مستکبران از زمین و هوا به ایران اسلامی تجاوز کرد.

 

وی با تأکید بر اینکه اندیشمندان باید نقش امام راحل را در جنگ تحمیلی بیان کنند، گفت: امام مدبرانه، حکیمانه و هوشمندانه جنگ را رهبری کرد.

 

حجت الاسلام زارعی متذکر شد: دشمن به ویژه آمریکای جنایتکار با همراهی همه جانبه رژیم بعث عراق می خواست به همگان القا کند که اگر ملتی بخواهد براساس انگیزه الهی قیام کند داوم نمی آورد تا کسی دیگر سراغ انقلاب و تغییر رژیم های مستبد نرود و این چنین می خواستند اسلام را تخریب کنند.

 

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح گلستان با بیان اینکه از دستاوردهای دفاع مقدس ایمان و اعتماد به فرمایش امام‌ راحل بود، تصریح کرد: در جنگ تحمیلی شعار ما می توانیم را سرلوحه کار خود قرار دادیم.

 

وی یادآور شد: دشمنان نمی خواستند جمهوری اسلامی استقلال و آزادی داشته باشد لذا جنگ را به راه انداختند اما ملت ایران با توکل به خداوند پیروز میدان نبرد شد، دفاع مقدس آزمونی برای بروز استعدادها بود و وجود شهید باقری ها و باکری ها گواه این ‌مسئله است

 

حجت الاسلام زارعی با تأکید بر اینکه باید در راستای حفظ فرهنگ شهادت طلبی که از آموزه های دفاع مقدس و عاشورا است گام برداریم، بیان کرد: همه ما مدیون شهدا هستیم و امروز باید به حرمت خون شهدا با مفاسد اقتصادی، بدحجابی و دیگر آسیب ها مقابله کنیم.

 

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح گلستان با بیان اینکه شهدا مسیر تاریخ را عوض کردند و دشمن ‌را به زانو درآوردند، گفت: شهدا اسلام را عزیز کردند و امروز اسلام خواهی ملت ها مرهون خون شهدا و شهید سلیمانی ها است.

 

وی با بیان اینکه اقتدار امروز جمهوری اسلامی ایران هدیه شهید حججی ها و سلیمانی ها بود، تأکید کرد: اقتدار امروز ایران به برکت خون شهدا حاصل شده و پشت میز مذاکره به دست نیامده است، سال ها زمان لازم است تا آمریکای جنایتکار بفهمد که چگونه مقام معظم رهبری با کمترین هزینه مقاومت و ایستادگی را آموزش دادند و خواب خوش را از دشمن ربودند.

 

حجت الاسلام زارعی با بیان اینکه غرب شکست مفتضحانه ای را در خاورمیانه تحربه کرده است، خاطرنشان کرد: امروز اگر غرب وحشی زیر بیرق مذاکره جمع شده به خاطر عجز و ناتوانی آنها است.

 

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح گلستان با بیان اینکه حرکت برخلاف منویات رهبر معظم انقلاب خیانت به آرمان های شهدا است، افزود: دست دشمن جنایتکار آمریکا و انگلیس خبیث نباید در دستان پاک بسیجیان ما قرار بگیرد، راه انقلاب ما راه امام حسین(علیه السلام) و شهادت است و هرگز دست کسی مانند حسین(علیه السلام) در دست فردی مانند یزید قرار نمی گیرد.

 

وی با تأکید بر اینکه باید شمرها و یزیدیان زمان را بشناسیم، گفت: امروز رئیس جمهور جنایتکار آمریکا که دست آن به خون هزاران فرد بی گناه و شهید سلیمانی آلوده است یزید زمان ما است و نباید به او دست دوستی بدهیم.

 

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح گلستان به سازش امارات با رژیم غاصب اسرائیل اشاره کرد و متذکر شد: کشورهای مرتجع عرب عمرسعدهای زمان هستند که با دشمنان همراهی دارند.

 

حجت الاسلام زارعی تنها راه غلبه در جنگ اقتصادی و فرهنگی دشمن را مقاومت و اقدام جهادی، اتکای به درون، اعتماد به نفس، تکیه بر ایمان و مقاومت و باور به استعدادهای جوانان دانست.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار