وبلاگ "مجاهد جوان" نوشت:

و اما امروز با گذشت 3 سال از تشکیل این شورا نه تنها شاهد کم کاری و کم تفاوتی اعضای دولتی این شورا بر روند تشکیل جلسات و اقدامات شورا هستیم ! بلکه با سکوتی شک برانگیز !!

کلید های شیفت و دیلیت زیر دستان مردانی از جنس تدبیر و کلید !!!

قرمز، نارنجی، سبز....

رنگهایی زیباکه هر کدام برتن موجودی بنشیند زیبایی خاصی به اومی بخشد. 

اما گاهی همین رنگها تراوشات ذهنی یک نقاش می شوند و روی تابلو نقاشی ، اثری بدیع را خلق می کند که بویی از طبع لطیف و دستان هنرمند یک انسان از آن بر مشام می رسد .

پس این اذهان بشر هستند که با خلق معانی ذهنی و استفاده از عنصر رنگ می توانند احساسات جماعتی را برانگیزانند .

حال عینک خوش بینی و زیبایی را بر می داریم و عینک آفتابی تیره ای را بر می گزینیم.

دیگرازآن رنگ های زیبا خبری نیست و سیاه وخاکستری رنگ غالب محیط است .

و این بلایی است که طراحان انقلابهای رنگین بر سر مردمان چند کشور آوردند تا آینده میلیون ها انسان ساکن در آن کشورها را به روزگاری سیاه وخاکستری مبدل نمایند.

غافل از اینکه نسخه پیچیده شده توسط بنیاد جرج سوروس،پدر انقلاب های رنگین ،اگر چه در هر جایی از این گستره گیتی توانست انواع حکومت ها با عقاید مختلف ایسمی و ایستی را به زانو در آورد اما در تنها جایی که این نسخه پر کاربرد امپریالیست جهانی اثر نداشت جمهوری اسلامی ایران بود !

تنها کشوری که نظام ولایت مطلقه فقیه در آن ، نسخه های تلخ وزهرآگین دشمنان آمریکایی_صهیونیستی را بومرنگ وار به سوی خودشان باز می گرداند تا طنین صدای شکستن استخوان های امپریالیسم جهانی چند ماه بعد در جای جای مناطق حساس خاورمیانه ،در بهار عربی به وضوح توسط عالمیان شنیده شود .

گویی اسرافیل در نفخ صور دمیده و ابر قدرت های شرق و غرب انگشت به دهان ایستاده اند و فقط نظاره می کنند شکست های یکی پس از دیگرشان را که توسط نئوابر قدرت جهان ، که رهبری موسی گونه اش ،عصای خویش را به سویشان پرتاب کرده و همه اباطیل آن فرعونیان را اژدهاسان محسور خویش نموده است !

و خمینی کبیررا حالا بیشتر می شناسیم که فرمود: "پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد."

اما جای تعجب است در این روزگاران که دست جانباز ولی فقیه مان هرگره کور بین المللی را باز می کند ، عده ای در کشور عزیزمان راه و رسم ترسیم شده توسط آن چراغ هدایت را نمی بینند و شاید هم نمی خواهند ببینند؟!

پس از فتنه 88 ونقش انکارناپذیر فضای مجازی در دامن زدن به آتش فتنه ودر هماهنگی کامل با لشکر پیاده نظام داخلی دشمن ،که باعث غبار آلودشدن فضای جامعه برای ماه ها در شبکه های ضد اجتماعی همچون فیسبوک ،توییترو ...گردید و همچنین تاکیدات فرماندهی معظم کل قوا بر سلاح جدید دشمن برای مقابله با نظام جمهوری اسلامی ایران که همان فضای سایبری و مجازی می باشد ،لزوم به راه اندازی انقلابی دیگر البته در فضای مجازی توسط معظم له مطرح شد.

شورای عالی فضای مجازی در 17 اسفند سال 1390 با حکمی از سوی مقام معظم رهبری که متشکل از اعضای حقیقی و حقوقی اعم از روسای سه قوه ،تعدادی از وزرای دولت ،رئیس صدا و سیما و... به منظور بهره گیری حداکثری از فرصت های ناشی از فضای مجازی در جهت پیشرفت همه جانبه کشور و همچنین آمادگی در جهت دفاع و رفع آسیب های ناشی از این فضا در کشور بود ،تشکیل شد .

ایشان در بخشی از حکم تشکیل و انتصاب اعضای شورای عالی فضای مجازی فرمودند: " این شورا وظیفه دارد مرکزی به نام مرکز ملی فضای مجازی ایجاد نماید تا اشراف کامل و به روز نسبت به فضای مجازی در سطح داخلی و جهانی و تصمیم گیری نسبت به نحوه مواجهه فعال و خردمندانه کشور با این موضوع از حیث سخت افزاری ، نرم افزاری و محتوایی در چارچوب مصوبات شورای عالی و نظارت بر اجرای دقیق تصمیمات در همه سطوح تحقق یابد."

با نگاهی به چیدمان اعضای شورا و همچنین ابلاغ دستوراتی جداگانه به هر یک از اعضای آن از سوی مقام معظم رهبری متوجه اهمیت و حساسیت امری می شویم که می توان به جرات اعلام کرد شورای عالی فضای مجازی در جایگاهی بالاتر از شورای امنیت ملی در کشور قراردارد. این نشان دهنده آن است که از دید آگاه و کارشناسانه رهبری ،فضای مجازی در دنیای امروز هم به عنوان فرصتی برای پیشرفت و هم به عنوان تهدیدی خطیر برای امنیت ملی ،سیاسی و فرهنگی کشور حائض اهمیت می باشد.

و اما امروز با گذشت 3 سال از تشکیل این شورا نه تنها شاهد کم کاری و کم تفاوتی اعضای دولتی این شورا بر روند تشکیل جلسات و اقدامات شورا هستیم ! بلکه با سکوتی شک برانگیز !!! از سوی اعضای حقوقی ، حقیقی و به ظاهر دلسوز انقلاب حاضردرشورا ،درقبال کم کاری ها و اهمال کاری های دولتی با تدبیر کلید که ظاهرا دستش بر روی کلید شیفت دیلیت شورای عالی فضای مجازی قرار گرفته ! در راستای مواجهه فعال با تهدیدات و فرصت های موجود در فضای مجازی ،مواجه هستیم.

متاسفانه در دولت یازدهم نه تنها به دستورات و منویات رهبری در مورد شبکه ملی اطلاعات جامه عمل پوشانده نشد ، بلکه فعالیت ها و اقداماتی درست در جهت مخالف نظرات ایشان صورت پذیرفت ؟!

 مقام معظم انقلاب صراحتا نگرانی خود را از افزایش پهنای باند اینترنت ،تا زمان تامین زیر ساخت های مناسب و راه اندازی شبکه ملی اطلاعات ، جهت جلوگیری از ضربه پذیری و وابستگی خارجی وهمچنین خارج شدن ارز از کشور و به خطر افتادن امنیت و حریم خصوصی ایرانیان از جانب سرویس های جاسوسی و تروریستی دشمن صهیونیستی ، اعلام نمودند . اما متاسفانه دولت و مسئولین بدون توجه به این امر خطیر و بدون در نظر گرفتن مصالح ملی ،سیاسی و فرهنگی اقدام به افزایش پهنای باند نموده وخوش خدمتی دیگری در راستای تحقق اهداف دشمنان کفتار صفت ایستاده بر بالای سر این گربه خوابیده از خلیج نیلگون همیشه فارس تا دریای خزر نموده است !!!

در اینجاست که باید فریاد هیهات منا الذله سر داد از آن زمان که می فهمیم متاسفانه نه تنها دستورات رهبری از سوی دولت کلید شیفت دیلیت به دست به اجرا در نیامده است، بلکه با تحیر شاهد بر طرف شدن دغدغه ها و دخالت هایی هستیم که از طرف اوباما رئیس جمهور آمریکا در پیام نوروزی خود به ایرانیان در مورد فضای مجازی در ایران بیان داشته است !

قلب هر انسان مومن و منصفی به درد می آید آنگاه که شاهد است در کشوری که داعیه دارمبارزه با استکبارو دشمن صهیونیستی در جهان است،مزدوران مجازی صهیونیستی با همکاری دولت مردان تدبیر و امید در حال فعالیت و فتح خانه به خانه ایرانیان می باشند!

جای تعجب است از روسای قوه قضائیه و مقننه چگونه بااین که شاهد اهمال و کم کاری رئیس جمهور در جهت تشکیل و برگزاری جلسات شورای عالی فضای مجازی هستند و با وجود اجازه قانونی به آن ها جهت تشکیل جلسات شورای عالی فضای مجازی ، آنان نیز از انجام به وظیفه خود سرباز می زنند وگویی سربازها را در رزم های شبانه خط مقدم جبهه فرهنگی مجازی تنها گذاشته اندتا سینه خیزان به جنگ با دشمن فرضی رفته و مقهورانه باز گردند!

لازم است مهر ها از دهان ها برداشته شده و چشمان بسته را بازکرد،وبا حرکتی انقلابی با کسانی که به واسطه دلالی های پشت پرده خود در زمینه پهنای باند سود های کلان مالی به جیب می زنند مبارزه کرد و کنار زدآنانی را که به واسطه حضور در پست ها حساس و کلیدی ! در وزارتخانه ها و سایر نهادهای مربوطه در حال خیانت و جاسوسی آشکار برای دشمنان قسم خورده اسلام و مسلمین هستند.

و بدانیم چیزی که ما را ازدنیای تسخیر شده امروز در اتمسفر مجازی و صفر و یک ها نجات می دهد ،حرکت در مسیری است که رهبری عزیز برای مسئولین در 40 دستوری که  همگام با آغاز بکار شورای عالی فضای مجازی ترسیم نموده اند، می باشد.

پس ما به عنوان فرزندان این سرزمین از زمامداران دولتی انتظار داریم که نه تنها درزمینه فضای مجازی بلکه در همه امور گوش به فرمان رهبری عزیز باشند. 

 

انتهای پیام

ارسال نظر

آخرین اخبار