معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان:

کریمی گفت: مهارت آموزی یک ضرورت است و باید بخش های مختلف اقتصادی نسبت به آن اهتمام داشته باشند.

​مهارت آموزی یک ضرورت است

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، «ابراهیم کریمی» صبح امروز(پنجشنبه 3 مهر) در نشست صمیمی معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با برخی از فعالان اقتصادی استان گلستان اظهار کرد:  امروز یکی از ضرورت هایی که احساس می کنیم عدم دیپلماسی اقتصادی در استان ها و کشور است که از موضوعات منطقه ای غفلت شده است.

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان ادامه داد: با فرهنگ های مشترکی که با کشورهای همسایه داریم نیاز است که ارتباطات و تبادلات مالی ما افزایش پیدا کند و نیاز است که با دیپلماسی قوی به این مسئله ورود پیدا کنیم.

 

کریمی بیان کرد: مهارت آموزی یک ضرورت است و گاهی شاهد آن هستیم در بخش های مختلف مثل هتل افرادی که فعالیت می کنند از مهارت لازم برخوردار نیستند لذا در انجام فعالیت های خود موفق نیستند.

 

وی افزود: بسیاری از فارغ التحصیلان دانشگاهی بدون هیچ مهارتی بیکار هستند و خرسند هستیم که در طول سال های اخیر به این مسائل پرداخته شده است.

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان تصریح کرد: توافق های خوبی در استان گلستان با مجموعه فنی و حرفه ای اتفاق افتاده است که عملیاتی شدن آن باعث افزایش انگیزه ورود صنایع و بخش های مختلف اقتصادی به حوزه مهارت آموزی می شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار