رئیس سازمان صمت گلستان:

طلوعیان گفت: صدور پروانه های بهره برداری باید مشروط به داشتن مهارت شود.

​صدور پروانه بهره برداری مشروط به داشتن مهارت شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، «حسین طلوعیان» صبح امروز(پنجشنبه 3 مهر) در نشست صمیمی معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با برخی از فعالان اقتصادی استان گلستان اظهار کرد:  صدور پروانه های بهره برداری باید مشروط به داشتن مهارت شود و با وجود اینکه استان گلستان یک استان صنعتی نیست توانسته نزدیک به دو هزار شغل در حوزه صنعت ایجاد کند.

 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان ادامه داد: کسانی که شغل ایجاد می کنند اگر در بازار به دنبال نیروی ماهر بروند با مشکل رو به رو می شوند و نیروی ماهر کالا نیست که بتوانیم در بازار خریداری کنیم.

 

طلوعیان افزود: کسی که به دنبال مهارت آموزی می رود ایده و تفکری دارد و لذا گاهی این نیروها نیز حاضر به کار در برخی از کارگاه ها و واحدهای صنعتی نمی شوند.

 

رئیس سازمان صمت گلستان تاکید کرد: در پروسه های صدور پروانه بهره برداری باید واحدها نیروهای ماهر داشته باشند و به کارگیری نیروهای ماهر خود را زمینه پرونده کنند و سپس به برای صدور پروانه مراجعه کنند.

 

طلوعیان با بیان اینکه همه افرادی که پروانه دریافت می کنند در جذب نیروهای ماهر با مشکل رو به رو هستند، خاطرنشان کرد: افرادی که به دنبال سرمایه گذاری هستند نیز باید به این مهم اهتمام داشته باشند تا با راه اندازی کسب و کار با مشکل رو به رو نشوند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار