جانشین فرمانده سپاه ناحیه گرگان از تدارک 700 برنامه به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد و گفت: 14 یادواره شهید «آبروی محله» در گرگان برگزار می‌شود.

تدارک 700 برنامه دفاع مقدس و 14 یادواره شهید «آبروی محله» در گرگان

گزارش گلستان ۲۴؛ علی دیلم ظهر پیش از ظهر امروز در مدیران فرهنگی شهرستان گرگان اظهار کرد: همزمان با ایام بزرگداشت دفاع مقدس ۷۰۰ برنامه به صورت متمرکز و غیرمتمرکز توسط بسیج در گرگان برگزار می‌شود.

وی از برپایی 120 نشست بصیرتی با محوریت دفاع مقدس در سطح محلات و شهرستان خبر داد و تصریح کرد: 29 برنامه شهرستانی به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس پیش‌بینی شده است.

دیلم؛ سرکشی از جانبازان ۷۰ درصد را از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس برشمرد و افزود: تکریم از خانواده‌های شهدا و جانبازان همه تکلیف داریم.

وی رژه حماسی نیروهای مسلح را جزو برنامه‌های این ایام عنوان کرد و گفت: نمایش قدرت نیروهای مسلح در هفته دفاع مقدس به اجرا در می‌آید.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه گرگان با اشاره به همکاری دستگاه‌های اجرایی در تدارک برنامه‌های دفاع مقدس گفت: تجربه دفاع مقدس صرفا جنگ نظامی نبود، آحاد جامعه درگیر این اتفاق بودند، مناسبت‌ها بهانه‌ای است تا یادی از تاریخ و گذشته کنیم و از آنها درس بگیریم.

دیلم با اشاره به بیانات امام راحل مبنی بر اینکه هر روز در جنگ برکاتی داشتیم، ابراز کرد: امروز هر چه داریم به برکت جانفشانی شهدا و رزمندگان است.

وی مناسبت‌ها را قوه محرکه برای ارائه بهتر خدمات‌رسانی و تلاش هر چه بیشتر به جامعه دانست و گفت: برای خدمت به مردم باید فرصت‌ها را غنیمت بدانیم و در این مسیر کوتاهی کردن بخشودنی نیست.

/فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار